خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

ریخت‌‌و پاش‌های بی‌مورد در تامین اجتماعی باید متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۱

متاسفانه در دوره قبلی مدیریت این سازمان، شاهد بودیم که نه تنها مدیریت بنگاه‌داری کاهش نیافت، بلکه این بنگاه‌داری روز به ‌روز افزایش یافت و مدیریت جدید باید این روند را متوقف کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی‌ با ضروری دانستن اصلاحات در سازمان تامین اجتماعی خاطر‌نشان کرد: ریخت‌و‌پاش‌های بی‌مورد باید متوقف شود و اختیارات بی‌حد و حصری که به ظاهر قانونی به مدیران این سازمان داده شده بود، کاهش یابد.
محمدحسین فرهنگی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ‌در‌خصوص ادامه رسیدگی پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین‌اجتماعی گفت: مجلس گزارش خویش را از تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی قرائت کرده و این گزارش برای مراجع قضایی فرستاده است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ادامه بازرسی‌ها و رسیدگی با این پرونده دیگر برعهده مجلس نیست و قوه قضائیه باید به آن رسیدگی کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن اصلاحات در سازمان تامین اجتماعی خاطر‌نشان کرد: اصلاحات داخلی سازمان تامین اجتماعی در تمامی ابعاد بالاخص در بخش‌های اقتصادی ضروری به نظر می‌رسد. ریخت‌و‌پاش‌های بی‌مورد باید متوقف شود و اختیارات بی‌حد و حصری که به ظاهر قانونی به مدیران این سازمان داده شده بود، کاهش یابد.
وی با بیان اینکه برخلاف قانون برنامه پنجم توسعه سازمان تامین اجتماعی حق بنگاه‌داری مستقیم در بخش اقتصادی را ندارد، اظهار داشت: متاسفانه در دوره قبلی مدیریت این سازمان، شاهد بودیم که نه تنها مدیریت بنگاه‌داری کاهش نیافت بلکه این بنگاه‌داری روز به ‌روز افزایش یافت و مدیریت جدید باید این روند را متوقف کند.
فرهنگی تصریح کرد: در صورتی دولت لایحه‌ای برای تغییرات و اصلاحات ساختاری در این سازمان به مجلس ارائه کند، قطعا با استقبال مجلس روبه‌رو می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز