خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در کنگره سرداران شهید مازندران؛

رئیس‌جمهور ۱۲ دی به مازندران سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۴۶

رئیس جمهور ۱۲ دی ماه امسال با سفر به مازندران در کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید مازندران در مصلی نماز جمعه ساری حضور می‌یابد و سخنرانی می‌کند.

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور ۱۲ دی ماه امسال با سفر به مازندران در کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید مازندران در مصلی نماز جمعه ساری حضور می‌یابد و سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایلنا از ساری، در جلسه کنگره شهدای مازندران که با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران، شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولان استان برگزار شد، از قطعی شدن حضور روحانی در کنگره شهدای مازندران خبر داده شد.

استاندار مازندران در این جلسه که در سالن کوثر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت: قرار است رئیس جمهور ۱۲ دی ماه با سفر به مازندران در کنگره سرداران و ۱۰ هزار شهید مازندران در مصلی نمازجمعه ساری سخنرانی کند.

ربیع فلاح جلودار ادامه داد: گردهمایی بزرگ ایثارگران مازندران نیز در ۱۱ دی ماه با حضور همه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدای استان در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام فرمانداران و فرماندهان امکانات خود برای این کنگره را بسیج کنند، گفت: با وجود تمام مشکلات مالی برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا نباید دریغ کرد و تمام توان خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز