خبرگزاری کار ایران

وزارت کشور شکایات خود را از رسانه‌ها پس گرفت‎

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۷

وزارت کشور، رسانه‌ها را نه روبروی خود بلکه در کنار خود می‌بیند و در قالب شورای اطلاع رسانی و نشست‌های دوره‌ای با نخبگان حوزه ارتباطات و رسانه، از نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها که بهترین نمایندگان افکار عمومی هستند، بهره خواهد برد.

مشاور وزیر کشور از دستور رحمانی فضلی برای پس گرفتن تمام شکایات وزارت کشور و استانداری‌ها از رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرویز اسماعیلی مشاور وزیر کشور از صدور دستور وزیر کشور برای بازپس‌گیری کلیه شکایات وزارت کشور و استانداری‌ها از رسانه‌ها در سراسر کشور، اظهار داشت: وزیر کشور ضمن صدور دستور باز پس‌گیری شکایات وزارت کشور از رسانه‌ها در سراسر کشور تاکید کرده که معاونین، استانداران و مدیران این وزارتخانه ضمن پرهیز از رویکردهای تقابلی بر تعامل و همکاری با رسانه‌ها در جهت خدمت بیشتر تمرکز کنند.

وی با بیان اینکه «وزیر کشور خود از پیشکسوتان حوزه مدیریت رسانه است و به خوبی الزامات این حرفه را می‌شناسند»، افزود: رحمانی فضلی کارکرد رسانه‌های جمعی را کم کردن فاصله دولت – ملت و جلب مشارکت عمومی در روند طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای کشور از طریق شفافیت و صداقت در اطلاع رسانی می‌داند.

مشاور رسانه‌ای وزیر کشور ادامه داد: اطلاع رسانی بهنگام و مسئولانه، همچنین آگاهی از عملکرد مدیران هم جزو حقوق اساسی شهروندان است و هم کمک می‌کند تا دولتمردان از مطالبات واقعی مردم آگاه شوند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه باید بپذیریم‌گاه تنوع و سرعت رویداد‌ها باعثبرخی خطاهای سهوی در رسانه‌ها می‌شود و این امری طبیعی است، خاطر نشان کرد: همکاران پرتلاش در رسانه‌ها نیز باید با دقت بیشتر و رعایت اخلاق حرفه‌ای به وظایف خود عمل کنند تا به افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی دولت و نظام جمهوری اسلامی کمک کنند.

وی همچنین تأکید کرد: وزارت کشور، رسانه‌ها را نه روبروی خود بلکه در کنار خود می‌بیند و در قالب شورای اطلاع رسانی و نشست‌های دوره‌ای با نخبگان حوزه ارتباطات و رسانه، از نظرات و دیدگاه‌های آن‌ها که بهترین نمایندگان افکار عمومی هستند، بهره خواهد برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز