خبرگزاری کار ایران

زیبا کلام در سمینار تخصصی برند ملی:

پرونده هسته‌ای ایران از تونل بحران عبور کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۵

اصولگرایان به اندازه رایشان در انتخابات مجلس اسفند ۹۰ صحبت کنند.

زیبا کلام گفت: امیدوار هستم که به توافقات هسته‌ای به شکل کامل دست پیدا کنیم و می‌توان گفت که پرونده هسته‌ای از تونل بحران عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق زیبا کلام در حاشیه سمینار تخصصی برند ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالخبرنگار ایلنادر خصوص مخالفت‌های برخی نمایندگان مجلس با دولت اظهار داشت: این انتقادات به یک شکل پرده پوشی از بلاهایی است که در طول هشت سال گذشته از سوی آن‌ها در عرصه‌های مختلف به زندگی مردم تحمیل شده است.

وی درپاسخ به این سوال که توصیه‌تان به نمایندگان مخالف چیست اظهار داشت: من به انان توصیه می‌کنم که سعی کنند به اندازه رایشان در انتخابات مجلس اسفند ۹۰ صحبت کنند.


این استاد دانشگاه در پاسخ به اینکه ارزیابیتان از اظهارات اوباما و جان کری درباره توافق ژنو چیست اظهار داشت: آن‌ها آزادند که تفاصیل خودشان را در این رابطه داشته باشند مهم این است که ما در توافقات ژنو در یک سری مسائل مهم به توافق رسیدیم.


زیبا کلام در پاسخ به این سوال که چه قدر به رسیدن به توافق امیدوار هستید گفت: امیدوار هستم که به این توافقات به شکل کامل دست پیدا کنیم و می‌توان گفت که پرونده هسته‌ای از تونل بحران عبور کرده است.


زیبا کلام درباره تذکری که ۵۰ تن از نمایندگان مجلس به محمد جواد ظریف دادند، ابراز داشت: ترس آقای ظریف کاملاً درست است چون آمریکایی‌ها قدرت اول نظامی هستند و نقطه قوت ما نیز حمایت های مردمی از نظام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز