خبرگزاری کار ایران

وزیر کشورخطاب به استاندار جدید کردستان:

باید خط اعتدال در کردستان پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۵

رئیس جمهور به استاندار جدید کردستان تأکید کرده است، اولویت باید در انتخاب مدیران بومی برای استان باشد. / کردستان در طول تاریخ ثابت کرده است عضو پیوسته به تمامیت ایران است.

ایلنا: وزیر کشور امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان خطاب به زاهدی استاندار جدید استان گفت: باید خط اعتدال در کردستان پیگیری شود

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در این مراسم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در اوج تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، در انتخابات ۲۴ خرداد در صحنه حضور یافته و به اصلاح و تغییر در شیوه‌های مدیریتی کشور و اعتدال رای دادند.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات امسال نقشه‌های زیادی کشیده بود، افزود: حضور پرشور و حماسی مردم در آن انتخابات، همه توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم، حماسه‌ای دیگر رقم خورد.

رحمانی فضلی، تغییر مدیریت‌ها در دولت‌ها را مسیری برای هموار شدن خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور به استاندار جدید کردستان تأکید کرده است، اولویت باید در انتخاب مدیران بومی برای استان باشد.

وی با تأکید بر اینکه همواره از افراطی‌گری ضربه خورده‌ایم گفت: باید اعتدال را رعایت کنیم و برای ما مشی سیاسی مهم نیست، ضمن اینکه در دوره جدید تعامل با مردم نیز باید شکل گیرد و اساس انقلاب و نگاه اسلام و رهبری نیز مبتنی بر همین تعامل با مردم است.

وزیر کشور، پاک‌دستی و امانت‌داری مدیران را مورد دیگری دانست که باید استاندار کردستان آن را مورد توجه قرار دهد و افزود: به هیچ عنوان مدیرانی که پاک‌ دست نباشند را قبول نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مناطقی از کشور دارای اهمیت استراتژیک است، کردستان را یکی از این نقاط نام برد و گفت: کردستان در طول تاریخ ثابت کرده است عضو پیوسته به تمامیت ایران است و در برابر تمامی هجمه‌ها ایستاده است.

وزیر کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری از قوم و فرهنگ مردم کردستان تعریف کرده و این به دلیل ریشه عمیقی است که مردم این استان در آب و خاک کشور ایران و در قلوب مردم میهنمان دارند.

رحمانی‌فضلی در پایان سخنانش کردستان را در زمره دو استان بر‌تر کشور در ارتباط با گردش مالی دانست و یادآور شد: طرح خاصی برای کردستان دارم و آن را به استاندار برای پیگیری اعلام کرده‌ام.

وی در پایان با بیان اینکه به طور حتم برای استاندار کردستان مشاور خوبی خواهم گذاشت، خاطرنشان کرد: باید شورای توسعه استان از میان نخبگان و سرمایه‌گذاران کرد و غیر کرد توسط زاهدی تشکیل و جلسات این شورا هر سه ماه یک بار در وزارت کشور و در سه ماه بعد بار دیگر در کردستان برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز