خبرگزاری کار ایران

دیدار اعضاء فراکسیون فرمانداریهای ویژه مجلس با جهانگیری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۴۸

در این جلسه نمایندگان فراکسیون فرمانداریهای ویژه مجلس شورای اسلامیدر سخنانی به مشکلات موجود در خصوص این فرمانداریها اشاره کردند و پیشنهادات خود را همچون ابلاغ آیین نامه اجرایی فرمانداریهای ویژه، تغییر در چارت سازمانی، افزایش یک معاونت و عضویت در شورای معاونین و شورای برنامه ریزی استان به صورت مکتوب ارائه کردند.

اعضاء فراکسیون فرمانداریهای ویژه مجلس شورای اسلامی ظهر امروز(دوشنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به پیشنهادات اعضای این فراکسیون، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و از بین رفتن ترددهای غیر ضروری مردم به مراکز استان را از جمله مزایای تفویض اختیار به فرمانداری های ویژه برشمرد و افزود: تردیدی نیست که باید تفاوتی میان اختیارات و میزان بودجه فرمانداریهای ویژه نسبت به سایر فرمانداریها وجود داشته باشد، بنابراین دولت نیز تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا بتواند در حد امکان شرایط مطلوب را برای این فرمانداریها ایجاد کند.

جهانگیری با تاکید بر اهتمام دولت بر خدمتگذاری به مردم، خاطرنشان کرد: در جلسه ای با حضور وزیر کشور و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور درخواستها و پیشنهادات شما را مطرح خواهم کرد تا در چارچوب اعتبارات مصوب به این خواسته ها جامه عمل پوشانده و گامی در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته شود.

در این جلسه نمایندگان فراکسیون فرمانداریهای ویژه مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی به مشکلات موجود در خصوص این فرمانداریها اشاره کردند و پیشنهادات خود را همچون ابلاغ آیین نامه اجرایی فرمانداریهای ویژه، تغییر در چارت سازمانی، افزایش یک معاونت و عضویت در شورای معاونین و شورای برنامه ریزی استان به صورت مکتوب ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز