خبرگزاری کار ایران

شکوری راد خطاب به دانشجویان:

نگذارید فتنه گران امروز میان شما و دولت جدایی بیاندازد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۴۳

کجا هستند کسانی که شعار مبارزه با فساد را سر می دادند تا هم اکنون شاهد گزارش مجلس اصولگرا از کارتهای اعتباری هدیه به نمایندگان مجلس و اعضای دولت سابق باشند. که نه تنها خود آلوده بودند بلکه دیگران را نیز آلوده ساختند.

یک فعال سیاسی گفت: روحانی رئیس جمهور شماست و مطالباتتان را نمایندگی می کند و تا زمان نمایندگی این مطالبات باید از وی نمایندگی کرد. من از شما می خواهم که نگذارید فتنه گران امروز میان شما و دولت جدایی بیاندازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی شکوری راد در مراسم “سپیده امید” که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای سخنانم باید روز دانشجو را به شما دانشجویان تبریک بگویم. شور و احساس شما، شور و احساس ملت و دیدگاه شما، دیدگاه مردم است. و آنچه می خواهید طلب مردم و آنچه نمی خواهید چیزهایی است که ملت نمی خواهد در واقع جنبش دانشجویی زبان ملت ایران است.

شکوری راد ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: همچنین باید از نلسون ماندلا که با خرد ورزی، انصاف و عقلانیت، آزادی و دموکراسی را برای مردمانش به ارمغان آورد یاد کنیم. او که به کیش مسلمانی نبود اما در عمل از بسیاری از دیگران مسلمان تر بود.

نماینده مجلس ششم با انتقاد از کسانی که ماندلا را سازشکار می دانند، خاطرنشان کرد: ماندلا با پیام صلح، آزادی و گذشت اعتدال، امید و دموکراسی و آزادی را به آفریقا هدیه داد. باید در جواب کسانی که از ماندلا انتقاد می کنند گفت اگر ماندلا اسلحه به دست می گرفت باید شاهد جنگ های فرقه ای و نژادپرستانه در آفریقا بودیم و آفریقا روی صلح را به خود نمی دید.

استاد دانشگاه تهران با انتقاد از کسانی که باید الگو باشند اما باعثدین گریزی جوانان شده اند، گفت: باید به اینان گفت چه کسی مسلمان است. خطیبی که بدون برگزاری دادگاه و اثبات اتهام به دیگران تهمت می زند، قاضی که بر اساس خلاف احکام شرع اسلام حکم صادر می کند و کهریزک و اوین می برد، مسلمان است یا کسی که پیام آور صلح و امید بوده است.

وی با اشاره به اینکه به همت شما دولتی آمده است که شعار عقلانیت و اعتدال را سرمی دهد، تأکید کرد: افراطیون داخلی و افراطیون خارجی در برابر این عقلانیت و اعتدال صف آرایی کرده اند و گویا پیمانی نانوشته میان آنها برقرار است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه بحثما در هشت سال گذشته بحثبر سر اصلاح طلبی، اصولگرایی نیست، یادآور شد: ادعای من این است که در هشت سال گذشته غارت و چپاول صورت گرفته است. بحثمن بر سر این نیست که قاضی پرونده، محسن روح الامینی را به کهریزک برد، بحثمن بر سر کسانی است که کشور را چپاول کردند. انتقاد ما بر کسانی است که در هشت سال گذشته چشم بر این چپاول ها بستند و دست به غارت و فساد زدند.

شکوری راد با اشاره به گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس از تحقیق و تفحص سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: کجا هستند کسانی که شعار مبارزه با فساد را سر می دادند تا هم اکنون شاهد گزارش مجلس اصولگرا از کارتهای اعتباری هدیه به نمایندگان مجلس و اعضای دولت سابق باشند. که نه تنها خود آلوده بودند بلکه دیگران را نیز آلوده ساختند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه خود دانشجوی دانشگاه تهران بوده است، گفت: من باید از شما دانشجویان و از انجمن اسلامی به خاطر اینکه پرچم جنبش دانشجویی را برپا داشته اید تشکر کنم. شما برآیند ملت هستید. و باید به شما حق فعالیت وآزادی بیان داده شود.

وی در ادامه افزود: این جمعیت دل در گرو کسانی دارند که دارای محدودیت هایی شده اند و ما خواستار رفع این محدودیت ها هستیم.

شکوری راد در پایان ابراز داشت: افراطیون در قبل از انتخابات مانع از ورود هاشمی و خاتمی شدند ولی مردم کسی را انتخاب کرده اند که خود یک هاشمی و خاتمی است. او رئیس جمهور شماست و مطالباتتان را نمایندگی می کند و تا زمان نمایندگی این مطالبات باید از وی نمایندگی کرد. من از شما می خواهم که نگذارید فتنه گران امروز میان شما و دولت جدایی بیاندازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز