خبرگزاری کار ایران

دور جدید خشونت‌های فرقه‌ای در آفریقای مرکزی ۳۰۰ کشته بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۹

موج تازه خشونت‌ها از روز پنج‌شنبه و با حمله حامیان رئیس‌جمهوری برکنار شده، به هواداران رئیس‌جمهوری جدید این کشور آغاز شده است.

مقام‌های صلیب سرخ در آفریقای مرکزی، هم‌زمان با ادامه خشونت‌ها در این کشور اعلام کردند که طی دو روز پنج‌شنبه و جمعه پیکرهای حدود ۳۰۰ تن از خیابان‌های پایتخت جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو اروپای آزاد، انتظار می‌رود شمار قربانیان درگیری‌ها بیش از این باشد.

با تصویب شورای امنیت سازمان ملل، شمار دیگری از نیروهای نظامی فرانسوی روز گذشته – جمعه - وارد شهر «بانگی» شدند تا تأمین امنیت این شهر را برعهده بگیرند.

بنابر گزارش‌ها، موج تازه خشونت‌ها از روز پنج‌شنبه و با حمله حامیان رئیس‌جمهوری برکنار شده، به هواداران رئیس‌جمهوری جدید این کشور آغاز شده است.

به گزارش یورونیوز، برخی از گزارش‌ها حاکی است که شبه‌نظامیان مسلح با ورود به بیمارستان به کشتار ادامه می‌دهند و همین امر سبب شده تا بسیاری از مجروحان از مراجعه به بیمارستان و درمانگاه‌ها خودداری کنند.

در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ نیروی حافظ صلح در آفریقای مرکزی حضور دارند و قرار است سه هزار و ۶۰۰ سرباز از کشورهای آفریقایی به آن‌ها پیوسته و شمار نظامیان فرانسوی نیز به زودی از ۶۰۰ سرباز به هزار و ۲۰۰ تن افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز