خبرگزاری کار ایران

فیاضی در گفت‌وگو با ایلنا:

توضیحات وزیر علوم طبیب‌زاده را قانع نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۸۸

در ابتدای جلسه آقای نوبخت سخنگوی محترم دولت حضور پیدا کردند و درباره جزئیات بودجه سال آتی برای وزارتخانه های آموزش و پروش و علوم و همچنین بودجه پژوهشی دیگر نهادها توضیحاتی دادند.

سخنگوی کمیسیون آموزش از حضور سخنگوی هیات دولت و وزیر علوم در جلسه امروز کمیسیون آموزش خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا‏، در خصوص مباحثمطرح شده در جلسه امروز کمیسیون آموزش گفت: در ابتدای جلسه آقای نوبخت سخنگوی محترم دولت حضور پیدا کردند و درباره جزئیات بودجه سال آتی برای وزارتخانه های آموزش و پروش و علوم و همچنین بودجه پژوهشی دیگر نهادها توضیحاتی دادند.


سخنگوی کمیسیون آموزش درباره میزان بودجه های وزارتخانه های مذکور اظهار داشت: ایشان میزان دقیق بودجه را نگفتند ولی به اعضای کمیسیون اطمینان کافی درباره میزان بودجه دادند.


وی درباره حضور وزیر علوم در کمیسیون خاطرنشان کرد: آقای فرجی دانا در جلسه امروز حاضر شدند و توضیحاتی درباره سوال خانم طبیب‌زاده که درباره دانشجویان ستاره‌دار بود‏، دادند.


نماینده مردم نور در خانه ملت ادامه داد: آقای وزیر حرف‌های بسیار کلی زدند و خانم طبیب‌زاده نیز از توضیحات ایشان قانع نشدند و قرار شد ایشان با نمایندگان وزارت علوم جلسه ای مشترک داشته باشند تا در این باره بررسی های بیشتری صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز