خبرگزاری کار ایران

پاسخ مشاور رییس‌جمهور به نامه احمدی‌نژاد؛

گزارش رییس‌جمهور عالمانه و نجیبانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۵

این گزارش که در تبیین وضع موجود ارائه شد، مرهمی بر زخم‌های چند ساله ملت بود، ضمن اینکه قطعا دولت تلاش می‌کند تا در عمل نیز درمانی برای این دردها داشته باشد.

مشاور رییس‌جمهور ضمن اعلام آمادگی دولت برای بازگویی دردهای کشور، گزارش ۱۰۰ روزه رییس‌جمهور را عالمانه و نجیبانه توصیف کرد.

محمدرضا صادق در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به نامه احمدی‌نژاد در خصوص درخواست مناظره با حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد در نامه خود به واژه حقیقت ناب اشاره کرد و منظور او چه بود، گفت: البته مناظره برای تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت‌ها است و اگر ما به دنبال حقیقت ناب هستیم، متأسفانه و متأسفانه این حقیقت همان وضعیت معیشتی، اشتغال، شرایط بین المللی، و مشکلاتی است که مردم با آن مواجه بوده و کاملا این حقیقت ناب احساس می‌کنند.

وی گزارش روحانی در خصوص عملکرد صد روزه دولت را کاملا عالمانه و نجیبانه توصیف کرد و گفت: این گزارش که در تبیین وضع موجود ارائه شد، مرهمی بر زخم‌های چند ساله ملت بود، ضمن اینکه قطعا دولت تلاش می‌کند تا در عمل نیز درمانی برای این دردها داشته باشد.

صادق در پاسخ به این سوال که واکنش دولت نسبت به این نامه چه خواهد بود، گفت: در مورد آنچه در این نامه مطرح شده است باید بگویم اعضای دولت، مردم و تمام صاحب نظران کشور که طی چند سال گذشته برای بازگویی دردهای کشور تریبونی به آنها داده نشد، آماده ارائه توضیحات هستند، ضمن اینکه دولت می کوشد تا مشکلات کشور را با جدیت برطرف کند.

گفتنی است؛ رییس‌ دولت دهم در نامه‌ای درخواست خود را برای مناظره با حسن روحانی اعلام کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز