خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته تحقیق و تفحص:

پرونده تامین اجتماعی در دادگاهی ویژه بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۳۹

«مدعی العموم از طرف این سازمان از مرتضوی و سایر افرادی که در این پرونده دخالت داشتند شکایت کرده است. / وزرات تعاون باید پاکسازی عمده‌ای را در سازمان تامین اجتماعی انجام دهد. / ما بر آنیم که پرونده تامین اجتماعی همانند پرونده‌های دیگر در یک شعبه عادی بررسی نشوند.»

عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی گفت: مدعی العموم از طرف این سازمان به نوعی از مرتضوی و سایر افرادی که در این پرونده دخالت داشتند شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «وزرات کار باید پاکسازی عمده‌ای را در سازمان تامین اجتماعی انجام دهد»، گفت: تامین اجتماعی مربوط به تمام آحاد این کشور است چرا که این سازمان هفت میلیون نفر را به صورت مستقیم تحت پوشش دارد و ۳۵ نفر میلیون نفر دیگر به صورت غیر مستقیم مورد حمایت قرار می‌دهد لذا نباید اموال آن توسط عده‌ای خاص حیف و میل شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه وزیران سابق کار و به طور مشخص عباسی و شیخ الاسلامی باید تمامی سکه‌های عرضه شده بین اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و سایر افراد ذی نفع را به صندوق برگرداند، گفت: هیات مدیره پول‌هایی را به صورت پاداش بین یکدیگر تقسیم می‌کردند به گونه‌ای که در یک روز سه پاداش مختلف بین‌شان رد و بدل شده بود.
به گفته این عضو کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی، داروهای تاریخ مصرف گذشته در طی این مدت به کشور وارد شده است و نکته جالب آنکه وزارت بهداشت صدور واردات این مواد دارویی را مورد تایید قرار داده است و هم اکنون نیز عرضه آن‌ها ادامه دارد.
وی با طرح این درخواست که «دادستان کشور در این پرونده به طور خاص وارد عمل شود»، گفت: در جلسات چند جانبه با دستگاه قوه قضاییه این موارد ذکر شده است و ما بر آنیم که پرونده تامین اجتماعی همانند پرونده‌های دیگر در یک شعبه عادی بررسی نشوند.
قاضی‌پور به فروش اموال شستا به ارزش هفده هزار میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این قرار داد باید فسخ شود چرا که این اموال از بیت المال است و ارزش آن‌ها بیش از این مقدار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز