خبرگزاری کار ایران

شب گذشته؛

وزیر امورخارجه از سفر به سه کشور عربی بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۳

محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در سفر به کویت ضمن شرکت در دومین اجلاس کمیسیون عالی مشترک ایران و کویت با امیر و وزیر خارجه دیدار کرد.

محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان دوشنبه شب در پایان سفر دو روزه به سه کشور کویت، عمان و قطر به تهران بازگشت.

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان در سفر به کویت ضمن شرکت در دومین اجلاس کمیسیون عالی مشترک ایران و کویت با امیر و وزیر خارجه دیدار کرد.

وی همچنین در سفر به عمان با امیر و همتای عمانی خود پیرامون روابط دوجانبه، راههای ارتقاء سطح همکاریهای اقتصادی و همکاری در حوزه های چند جانبه و منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کرد.

ظریف در آخرین مرحله از سفر خود در دوحه با امیر و وزیر امورخارجه قطر دیدار و پیرامون مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای رایزنی کرد.

در این دیدارها، دکتر ظریف با مقامات این سه کشور پیرامون مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای رایزنی کرد.

در دیدارهای دکتر ظریف با مقامات این سه کشور پیرامون افزایش رایزنیهای فی مابین و انجام گفتگوهای منظم سیاسی و اقتصادی در سطوح مختلف در جهت تقویت روابط دوجانبه و مستحکم کردن همکاریهای منطقه ای در راستای تقویت ثبات، امنیت، صلح، توسعه و رفاه منطقه توافق شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز