خبرگزاری کار ایران

سراج:

نظارت را بر بازرسی و پرونده‌سازی ترجیح می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۷

سیاست ما این است که از قضات عالی‌رتبه در مدیریت بازرسی در مرکز و استان‌ها استفاده کنیم / بنای ما بر این نیست مچ‌گیری کنیم.

آیین تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمانشاه، عصر امروز با حضور ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار و رئیس کل دادگستری کرمانشاه در محل دادگستری این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این مراسم طی سخنانی گفت: بنای ما بر این نیست مچ‌گیری کنیم. نظارت را بر بازرسی و پرونده‌سازی ترجیح می‌دهیم. اکثر مدیران ما خدوم و پاکدست هستند و تعداد قلیلی هستند که از قانون تخطی می‌کنند و ما به این‌ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم و با آن اقلیت به‌شدت برخورد می‌کنیم.


سراج ادامه داد: سیاست ما این است که از قضات عالی‌رتبه در مدیریت بازرسی در مرکز و استان‌ها استفاده کنیم و تأکید کردیم که شأن و جایگاه دستگاه بازرسی‌شونده رعایت شده و مصون بماند.


رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: باید اجازه ریسک را به مدیران بدهیم اگر مدیر سوء‌نیت داشت باید بدون اغماض با وی برخورد کرد.


سراج در پایان سخنان خود، علی مهدیخانی را به عنوان بازرس کل استان کرمانشاه معرفی و از تلاش‌های حمیدرضا حسن‌پور بازرس‌کل سابق قدردانی کرد.


گفتنی است سراج پس از این جلسه به دیدار آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه رفت و گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات بازرسی ارائه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز