خبرگزاری کار ایران

غضنفر آبادی در مخالفت با استعفای نماینده نهاوند:

سنایی نمی‌تواند از زیر بار مسوولیت شانه خالی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۸

معتقدیم با استعفای ایشان خیلی از کارها پیش نخواهد رفت و در حوزه انتخابی ایشان مشکلاتی به وجود خواهد آمد، مضاف بر این که تا زمان انتخابات دو سال و نیم زمان باقی است و این مشکلات مردم را مضاعف می‌کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای سنایی از مجلس گفت: ایشان به لحاظ حقوقی نمی توانند وکالتی را که مردم به ایشان دادند نادیده بگیرند و از زیر بار مسئولت شانه خارج کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی غضنفر آبادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که ما در مجلس هشتم و نهم در خدمت آقای سنایی بودیم و ایشان را فردی پر تلاش یافتیم، معتقدیم با استعفای ایشان خیلی از کارها پیش نخواهد رفت و در حوزه انتخابی ایشان مشکلاتی به وجود خواهد آمد، مضاف بر این که تا زمان انتخابات دو سال و نیم زمان باقی است و این مشکلات مردم را مضاعف می کند.

وی با بیان این که یک تعهدی به دوش ایشان نهاده شده است و ایشان متعهد به عمل به آن هستند، گفت: ایشان به لحاظ حقوقی نمی توانند وکالتی را که مردم به ایشان دادند نادیده بگیرند و از زیر بار مسئولت شانه خارج کنند.

وی با بیان این که مملکت پر از دکترای بیکار در همه رشته هاست که زبان روسی را هم بلدند گفت: بایداز این نیرو ها استفاده شود، ضمن این که آقای سنایی هم به آنها مشورت بدهند و در جلسات مختلف حضور پیدا کنند و در تصمیم گیریهای مختلف به عنوان نماینده تام الاختیار دولت نظرات خود را در اختیار سفیری که انتخاب می شود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز