خبرگزاری کار ایران

جلالی در جمع خبرنگاران اعلام کرد‎؛

احتمال ارائه بودجه ۹۳ در روز چهارشنبه به مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۳

توضیحات نوبخت توضیحات کامل و جامعی بود و در رابطه با سقف احتمالی بودجه نیز مطالبی را به نمایندگان ارائه کرد.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: نوبخت با حضور در فراکسیون رهروان ولایت بیان داشت که دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا بودجه در موعد مقرر به مجلس تقدیم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، لاریجانی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه قوانین مقررات کشور در جمع خبرنگاران گفت: دولت امشب تعیین تکلیف می‌کند که آیا بودجه را در روز چهارشنبه به مجلس ارائه کند یا خیر.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: نوبخت با حضور در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون بیان داشته دولت تلاش خود را انجام می‌دهد تا چهارشنبه و در موعد مقرر و بودجه سال ۹۳ کل کشور را به مجلس تقدیم کند.

جلالی همچنین از زحمات دولت که تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بودجه را به موقع به مجلس ارائه کند تشکر و قدردانی کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در جلسه امروز توضیحاتی از جزئیات میزان سقف بودجه و یا نرخ ارز و فروش نفت بیان شده است یا خیر گفت: توضیحات نوبخت توضیحات کامل و جامعی بود و در رابطه با سقف احتمالی بودجه نیز مطالبی را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: نوبخت در جلسه امروز در مورد نرخ ارز و سقف بودجه براساس درآمدها را نیز مطالبی را بیان کرد، اما صلاح نمی‌بینم که آنها را ارائه دهم و بهتر است که این موضوع را از خود دولت پیگیری کنیم.

گفتنی است‎؛ مجید انصاری معاون پارلمانی مجلس نیز با حضور در جمع خبرنگاران از ارائه لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور به مجلس در روز چهارشنبه ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: اگر نوبخت در جلسه فراکسیون مطرح کرده است که بودجه قرار است چهارشنبه ارائه شود شاید می‌خواهد در این روز به مجلس ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز