خبرگزاری کار ایران

نماینده بم در مخالفت با طرح افزایش حقوق کارمندان بهزیستی؛

نمی‌توان مشکلات را از طریق حیف و میل اموال حل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۹

گزارش کمیسیون محاسبات و برنامه ریزی مجلس نیز این طرح را رد کرده است. مضاف بر آن طبق انچه که رییس محترم مجلس عنوان کرد بخش عمده ای از بود جه کشور در حال حاضر صرف وهزینه های جاری مملکت می شود.

نماینده بم در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح افزایش حقوق کارمندان بهزیستی گفت: نمی توان مشکل بهزیستی را از طریق حیف و میل اموال حل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، موسی غضنفرآبادی درجلسه علنی امروز مجلس به عنوان مخالف طرح افزایش حقوق کارمندان بهزیستی از طریق فروش بخشی از اموال دولتی اظهار داشت: اولاً شکی نیست که کاری که کارمندان بهزیستی انجام می دهند کاری سخت و دشوار است، اما سوال من این است که در حال حاضر کدام کار را می توان نام برد که کار ساده ای باشد.

وی با این استدلال که اگر این طرح تصویب شود آخرین آن نخواهد بود، گفت: سایر نهادها نیز طبیعتاً در پی تصویب این طرح انتتظار دارند که به حل مشکلاتشان رسیدگی شود بنابراین تصمیم این طرح منطقی به نظر نمی رسد.

وی گفت: اگر بخواهیم نیاز سارمان را از طریق فروش املاک تامین کنیم این سوال پیش می اید که تا کی اموالی برای فروش وجود خواهد داشت؟ در نتیجه از آن جا که منابع محدود است، نمی توان مشکل بهزیستی را از طریق حیف و میل اموال حل کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون محاسبات و برنامه ریزی مجلس نیز این طرح را رد کرده است. مضاف بر آن طبق انچه که رییس محترم مجلس عنوان کرد بخش عمده ای از بود جه کشور در حال حاضر صرف وهزینه های جاری مملکت می شود.

این نماینده مجلس با بیان این که برای ما دشوار است که با این طرح مخالفت کنیم‏، گفت: اما ما نیز در مقابل در در فاع از اموال عمومی مردم نیز وظیفه ای را بر عهده داریم.

وی در پایان اظهار داشت: اگر بناست که مشکل کارمندان بهزیستی حل شود می باید از طرق دیگری مشکل آنها حل شود و آنچه که مسلم است این است که این طرح با مشکلات عدیده ای همراه است و باید به آن رای منفی داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز