خبرگزاری کار ایران

آیت الله موسوی اردبیلی:

مخالفان بی‌انصاف دولت، از چشم مردم و علما می‌افتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۶

به هیچ دولتی به اندازه دولت روحانی فشار وارد نشده است / مدیریت نادرست کشور در ۸سال گذشته خسارت‌های فراوانی به کشور وارد کرد / مخالفان توافق هسته‌ای اخیر در کشور، در طول ۸ سال گذشته، علاوه بر اینکه هیچ دست آوردی نداشتند، مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد کردند.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، تأکید کرد: افرادی که در خصوص عملکرد موفقیت آمیز دولت در ۱۰۰ روز نخست کاری، مخالفت‌های غیر منطقی و نگاه غیر منصفانه داشته و ناشکری می‌کنند، از چشم ملت و علما می‌افتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، عصر پنج شنبه، در دیدار سیدحسین هاشمی استاندار تهران و هیئت همراه که برای دیدار این مرجع تقلید به دفتر ایشان در قم آمده بودند، اظهار داشت: باید از فرصت خدمت به مردم بهترین استفاده را کرد.

وی افزود: باید مشکلات مردم در بخش‌های مختلف، به ویژه مشکل آلودگی هوا که اکنون مردم تهران با آن درگیر هستند، هر چه سریع‌تر برطرف شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه با مدیریت نادرست کشور در ۸ سال گذشته خسارت‌های فراوانی به کشور وارد شد، بیان داشت: واقعا وضعیت کشور به دلیل مدیریت نادرست کشور بسیار بد بود، تا اینکه خداوند به وسیله انتخابات ریاست جمهوری امسال، گشایشی را در امور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اکثریت افرادی که در دولت مشغول به کار شدند، ‌ آدم‌های خوبی هستند، اظهار داشت: البته نمی‌گوییم که همه افراد انتخاب شده برای کار در دولت، مطلوب واقعی هستند، اما هر کدام از این افراد را که می‌شناسیم، آدم‌های خوبی هستند و قصد دارند برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم کار کنند.

آیت الله موسوی اردبیلی با بیان اینکه افرادی که در خصوص عملکرد موفقیت آمیز دولت در ۱۰۰ روز نخست کاری، نگاه غیر منصفانه داشته و ناشکری می‌کنند، از چشم ملت و علما می‌افتند، تصریح کرد: متأسفانه گاهی شنیده می‌شود که منتقدان دولت، ‌ بی‌انصافی کرده و ناشکری می‌کنند و برای مثال در خصوص توافق هسته‌ای اخیر ایران با گروه ۱ + ۵ که واقعا دست آورد بزرگی بود، ‌ تعبیر به خوراندن جام زهر به ایران می‌کنند در حالی که خود این افراد در طول ۸ سال گذشته، علاوه بر اینکه هیچ دست آوردی نداشتند، مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما از دوره دولت دکتر مصدق تاکنون که یادمان می‌آید، به یاد نداریم که به هیچ دولتی به اندازه دولت آقای دکتر روحانی فشار وارد کرده باشند، ‌ اما با وجود فشارهای مختلف، ‌ شاهد کارهای بزرگی از این دولت بودیم که نمونه بارز آن توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای گروه ۱ + ۵ بود.

این مرجعیت دینی در پایان سخنانشان، خطاب به استاندار تهران و دیگر مسئولان این استان، ‌ تأکید کرد: ‌ فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید و برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم کار کنید تا خدا هم شما را بیشتر کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز