خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

آیت الله هاشمی یار صدیق امام(ره) و دست راست رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۲

پیگیر رفع مشکل آلودگی هوای تهران هستیم / فشارهای وارده به دولت روحانی بی‌سابقه است / با توافق هسته‌ای اخیر، یخ رابطه ایران با برخی کشور‌ها شکست.

ایلنا: استاندار تهران گفت: در کنار نگاه غیر منصفانه برخی مخالفان دولت تدبیر و امید، حملات فراوانی به سمت آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز صورت می‌گیرد، در حالی که ایشان از یاران صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جایگاه برجسته‌ای نزد رهبر معظم انقلاب داشته و همواره در جلسات در سمت راست ایشان می‌نشینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیدحسین هاشمی استاندار تهران عصر پنج شنبه در دیدار با آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دفتر این مرجع تقلید در قم، با بیان اینکه می‌دانیم فرصت خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمت هاست، به برخی از مشکلات موجود استان تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تهران، ‌ بحثآلودگی هوا و ترافیک شهری است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه مشکلات را مرتفع کنیم.

وی افزود: مشکلات دیگر مردم در بحثآب و کمبود این مایه حیاتی، برخی از پخت‌های نامرغوب و غیر اصولی نان، کیفیت پایین بنزین و متعاقب آن آلودگی هوا و… است که اقداماتی را برای برطرف شدن این مشکلات دنبال می‌کنیم.

استاندار تهران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود اینکه دولت در ابتدای کار خود قرار دارد، ‌کارشکنی‌های فراوانی از سوی مخالفان دولت ایجاد شد که به نظر بنده اصلا چنین فشاری سابقه ندارد، اما با این وجود، دولت تدبیر و امید در همین فرصت کوتاه، کارهای بزرگی را عملی کرد که برای نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران مفید بود.

وی افزود: در کنار نگاه غیر منصفانه برخی مخالفان دولت تدبیر و امید، ‌ حملات فراوانی به سمت آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز صورت می‌گیرد در حالی که ایشان از یاران صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جایگاه برجسته‌ای نزد رهبر معظم انقلاب داشته و همواره در جلسات در سمت راست ایشان می‌نشینند.

هاشمی در ادامه به توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱ + ۵ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با این توافق، ‌ یخ روابط ما با کشورهای بزرگ دنیا شکست شد که امیدواریم همانگونه که پیش بینی می‌شود، ‌ تحریم‌های موجود رفته رفته به طور کامل برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز