خبرگزاری کار ایران

نماینده بهشهر:

تیم مذاکره کننده نسبت به حرکات آمریکا هوشیار باشد

کد خبر : ۱۲۴۲۸۰

جاده نیروگاه به نکا و جاده بهشهر به بندر امیرآباد شهید هاشمی‌نژاد هر هفته شاهد تصادفات زیادی است که منجر به کشته شدن هموطنان می‌شود که ضرورت دارد وزیر راه و شهرسازی برای ایمن کردن جاده‌های این شهرستان‌ها اقدام لازام را انجام دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است، گفت: تیم مذاکره کننده ایران مراقب حرکات آمریکا باشند.
به گزارش ایلنا، احمد علی مقیمی در نشست علنی امروزمجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج مظهر از خودگذشتگی، ایثار، شهادت، خدامحوری و ولایت پذیری است.
نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن پشتیباین از تیم مذاکره کننده ایرانی با گروه ۱ + ۵ در تذکری، گفت: آمریکا دشمن شماره یک و بالفعل ملت ایران است و باید نسبت به حرکت آن‌ها هوشیار باشیم.
وی با خطاب قراردادن وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جاده نیروگاه به نکا و جاده بهشهر به بندر امیرآباد شهید هاشمی‌نژاد هر هفته شاهد تصادفات زیادی است که منجر به کشته شدن هموطنان می‌شود که ضرورت دارد وزیر راه و شهرسازی برای ایمن کردن جاده‌های این شهرستان‌ها اقدام لازام را انجام دهد.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: وزیر نیرو در جهت اتمام سد گلوند که بیشترین خسارت و سیل در این ایام برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه من به وجود آورده تسریع داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: وزیر دادگستری در جهت تأمین اعتبار برای ندامتگاه شهرستان بهشهر اقدامات لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز