خبرگزاری کار ایران

نماینده اسد آباد در تذکری شفاهی؛

دولت با عزم جدی معضل گرانی را حل کند

کد خبر : ۱۲۴۲۶۳

در حال حاضر به رغم اینکه ۶ ماه از قطع آب در دو تا از روستاهای حوزه انتخابیه محروم من می‌گذرد متأسفانه هنوز مردم از آب شرب بی‌بهره هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت در روز رای اعتماد درباره کنترل گرانی تاکنون محقق نشده است، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید بداند که امروزه گرانی‌ها کمر مردم را شکسته از این رو باید با عزم جدی به حل این معضل ورود کند.
به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با انتقاد از عدم اجرای بند ۵-۲ قانون بودجه ۹۲ که درباره اختصاص ۱۰ درصد منابع صندوق به صورت ریالی به بخش صنعت است، گفت: متأسفانه در حال حاضر ۸ ماه از سال گذشته و این قانون اجرایی نشده است از این رو لازم است وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و مسئولان صندوق توسعه ملی این مهم را جدی بگیرند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پرداخت نشدن حق سرانه مدارس و نیز عدم پرداخت پول سرویس ایاب و ذهاب مدارس روستا مرکزی، افزود: دانش آموزانی که در مدارس روستا مرکزی مشغول تحصیل هستند با مشکلات بسیاری مواجه هستند که امید است وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.
وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: در حال حاضر به رغم اینکه ۶ ماه از قطع آب در دو تا از روستاهای حوزه انتخابیه محروم من می‌گذرد متأسفانه هنوز مردم از آب شرب بی‌بهره هستند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از بی‌توجهی به بحثطرح شبنم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: ایراداتی که به طرح شبنم وارد است را ما نیز قبول داریم اما حذف صورت مسئله را قبول نمی‌کنیم و به این ترتیب نواقص طرح مذکور باید رفع شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: زمانی که وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجلس رأی اعتماد گرفت ادعا کرد که اجازه افزایش قیمت به هیچ کالا یا جنسی را نخواهم داد این در حالی است که امروزه گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز