خبرگزاری کار ایران

کنعانی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست می‌خورند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۲

برای رسیدن به وحدت نیاز به انسجام درونی، ترمیم تشکیلاتی و آسیب‌شناسی است که اصولگرایان در این راستا هیچ کار قابل توجه‌ای انجام نداده‌اند.

دبیرکل حزب ایستادگی با اشاره به شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: احزاب اصولگرا با توجه به اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست خورده‌اند، عزم خود را جزم کرد‌ه‌اند تا ترکیب و وضع موجود حفظ کنند یا اکثریت مجلس آتی را در اختیار داشته باشند اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکل اصولگرایان در عدم‌انسجام این امر متحقق نشود.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تائید شروع برنامه‌های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های احزاب شرکت در انتخابات است و برای حضور بهتر در این انتخابات، احزاب اصولگرا نیز اقداماتی برای شناخت محیط و انجام یارگیری و شناسایی افراد انجام داده‌اند.

دبیرکل حزب ایستادگی با اشاره به شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: احزاب اصولگرا با توجه به اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست خورده‌اند، عزم خود را جزم کرد‌ه‌اند تا ترکیب و وضع موجود حفظ کنند یا اکثریت مجلس آتی را در اختیار داشته باشند اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکل اصولگرایان در عدم‌انسجام و رهبری این امر متحقق نشود.

وی در ادامه بیان اینکه جریان اصولگرایی باید دست به آسیب‌شناسی بزند، اظهار داشت: اصولگرایان باید قبل از هر چیز با آسیب‌شناسی خود از انتخابات ریاست‌جمهوری قبلی دست به ترمیم تشکیلاتی خود بپردازند و با مشخص ساختن رابطه خود با دولت قبلی به سوالات افکار عمومی مبنی بر چرایی سکوت در برابر اقدامات احمدی‌نژاد جواب داد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات آتی به وحدت می رسند، رسیدن به این مهم را در شرایط فعلی غیرممکن دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به وحدت نیاز به انسجام درونی، ترمیم تشکیلاتی و آسیب‌شناسی است که اصولگرایان در این راستا هیچ کار قابل توجه‌ای انجام نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز