خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی استانداری البرز:

روابط عمومی استانداری البرز با برنامه‌تر گام بر می‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۸۲

برای مجموعه‌های مختلف از جمله حوزه‌های بخش نوشتاری، صدا و سیما، رسانه‌ها و… برنامه دارم.

ایلنا: سرپرست روابط عمومی استانداری البرز در اولین نشست کمیسیون‌های روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایران گفت: با همکاری اصحاب رسانه و دیگر روابط عمومی‌ها آینده‌ای روشن در انتظار، روابط عمومی استانداری البرز است.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد توحید لو با بیان این مطلب در اولین نشست کمیسیون‌های روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایران، روابط عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مسئولان و مخاطبان دانست و اظهار داشت: برنامه‌های حوزه روابط عمومی هر چه غنی‌تر و پر بار‌تر باشد ارتباط بین مخاطبان و مسئولان برقرار می‌شود.

وی افزود: با ایجاد ارتباط بین مدیران و مخاطبان اطلاعات و مطالب نادرست رد و بدل نمی‌شود و این پل ارتباطی با توجه به شرایط موجود می‌تواند تسهیل شود و ارتباط دو سویه را ایجاد کند که این ارتباط دو سویه یک سازمان را با اهداف و نگرش به نتایج درستی می‌رساند.

توحید لو در ادامه با بیان این مطلب که برای تمامی حوزه‌های ارتباطی برنامه ریزی خواهیم داشت؛ افزود: برای مجموعه‌های مختلف از جمله حوزه‌های بخش نوشتاری، صدا و سیما، رسانه‌ها و… برنامه دارم و برای ارتباط برقرار کردن با تمام قشر‌ها و سلایق مختلف در زمان بندی کم ارتباطات را برقرار می‌کنم و یکی از اهداف اصلی من حضور فعال در حوزه‌های مختلف رسانه‌ها است تا به نتیجهٔ مطلوب برسیم.

وی در پایان تصریح کرد: با یاری همهٔ دوستان اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها، آینده درخشانی در انتظار روابط عمومی استان البرز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز