خبرگزاری کار ایران

نخستین امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) آمل معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۶۲

طی حکمی از سوی ریاست شورای سیاست گذاری های ائمه جمعه کشور نخستین امام جمعه شهر امام زاده عبدالله(ع) آمل معرفی شد.

طی حکمی از سوی ریاست شورای سیاست گذاری‌های ائمه جمعه کشور نخستین امام جمعه شهر امام‌زاده عبدالله(ع) آمل معرفی شد.

به گزارش ایلنا از آمل، امام جمعه آمل صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با محوریت معارفه امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) این شهر با بیان اینکه پس از گذشت سال‌ها دنیا تازه فهمیدند که آمریکا جاسوس است، یادآور شد: در حالیکه کشور ما در سال ۵۷ با کشف لانه جاسوسی با آن امکانات و تجهیزات پیشرفته جاسوسی در یک سفارتخانه فهمیده بودند که این کشور برای نفع ایران کار نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رحمانی با اشاره به حضور حداکثری دانش آموزان، دانشجویان و مردم غیور کشور ما در ۱۳ آبان ابراز داشت: با حضور آن‌ها به دنیا ثابت شده است که مردم ما در مقابل دشمنان اسلام همچنان وحدت و یکپارچگی خود را دارند.

وی با تاکید براینکه باید مراسمات ماه محرم در این شهرستان هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، اظهار داشت: به گفته فرمایشات امام راحل ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید به این ماه ارج گذاریم.

رحمانی با اعلام اینکه با انتخاب امام جمعه برای یک شهر مسئولیت خطیری به آن فرد موکول می‌شود، اذعان داشت: این افراد موظفند در ایام جمعه با خطابه‌های سیاسی، عقیدتی و مذهبی به تنویر افکار عمومی بپردازند.

امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه هم اکنون ۷۵۰ امام جمعه در شهرهای مختلف کشور به برپایی نماز جمعه می‌پردازند، افزود: با انتخاب امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) استان مازندران دارای چهل و دومین امام جمعه استان شده است.

به گزارش ایلنا: در پایان این مراسم مهدی غفاری طی حکمی از سوی رضا تقوی ریاست شورای سیاست گذاری‌های ائمه جمعه کشور به عنوان نخستین امام جمعه شهر امامزاده عبدالله(ع) منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز