خبرگزاری کار ایران

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی:

وزارت اطلاعات باید از موازی کاری دیگر دستگاه‎‌ها مصون بماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۷

وزارت اطلاعات وقتی می‎تواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد / وزارت اطلاعات سعی کند مردم آن را خادم و دلسوز خود بدانند نه محل مچ‎گیری و ایجاد مزاحمت / وزارت اطلاعات وارثمشکلات فراوانی است.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، گفت: وزارت اطلاعات وقتی می‌‎تواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد و در کارهای مربوطه به نحوی باشد که از موازی کاری دیگر دستگاه‎‌ها مصون بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله العظمی موسوی اردبیلی صبح امروز پنج شنبه ۲۸ / ۶/۹۲ در دیدار وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که در دفتر این مرجع تقلید در قم صورت گرفت، با مهم توصیف کردن جایگاه وزارت اطلاعات گفت: وزارتخانه تحت امر شما وزارتخانه‌ای مهم است که اکثر نیروهای آن نیروهای خوب و متعهدی هستند که این امر از مزیت‎های این دستگاه است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: به همین اندازه که وزارتخانه اطلاعات مهم و قابل توجه است، مسئولیت شما سنگین و کار شما حساس است و شما باید با کمال دقت این مسئولیت را انجام دهید؛ به این معنا که در کنار انجام مسئولیت، مراقب باشید موجبات تضییع حق افراد فراهم نشود چون ممکن است با یک گزارش چند کلمه‎ای شما که دقت کافی در آن نشده است فرد یا افرادی تا سال‎‌ها دچار خسران و زیان شوند.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی خطاب به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سعی شما بر این باشد کاری کنید مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند نه محل مچ‎گیری و ایجاد مزاحمت.

ایشان افزود: افرادی که به عنوان مسئول و همکار انتخاب می‌‎کنید افراد صالح و فهیمی باشند که در خدمت مردم بوده و به فکر سوء استفاده از قدرت و جایگاه خود نباشند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: البته وزارت اطلاعات وقتی می‌‎تواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد و در کارهای مربوطه به نحوی باشد که از موازی کاری دیگر دستگاه‎‌ها مصون بماند.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در پایان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی وزیر اطلاعات گفت: وزارتخانه شما و دولت فعلی وارثمشکلات فراوانی است که امیدوارم با تکیه بر خدا و با تدبیر لازم، کار‌ها را اصلاح کرده وبه پیش ببرید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی وزیر اطلاعات گزارشی در مورد اقدامات در دست اقدام و برنامه‎های آینده این وزارتخانه ارائه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز