خبرگزاری کار ایران

من مادرهستم درجشنواره فیلم سوئد به نمایش در می آید

کد خبر : ۱۰۲۹۳۱

در جشنواره فیلم سوئد فیلم‌ها ی پل چوبی ساخته مهدی کرم‌پور، هیس ساخته پوران درخشنده هم نمایش داده می شود.

 ایلنا: من مادر هستم ساخته فریدون جیرانی در جشنواره فیلم سوئد به نمایش در می‌آید.


 به گزارش ایلنا، دراین جشنواره که از پنجم تاهفتم مهرماه دراستکهلم و یکی ازشهرهای دیگر این کشور برگزار می‌شود پانته آبهرام باریگر فیلم ولادن موسوی حضور خو اهند یافت.


دراین جشنواره فیلم‌ها ی پل چوبی ساخته مهدی کرم‌پور، هیس ساخته پوران درخشنده هم بنمایش درخواهند امد.  هرسه فیلم از جمله فیلم‌ها نامزد بررسی برای ارسال به مراسم اسکار ۲۰۱۴هستند.


دراین ساخته فریدون جیرانی باران کوثری،فرهاد اصلانی،حبیب رضایی،ناصرطهماسب،امیر حسین ارمان،ارمان صورتگر، پانته آ بهرام و هنگامه قاضیانی درنقشن ناهید مشرقی بازی دارند. بهرام دهقانی فیلم راتدوین و مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری فیلم می‌باشد.


در خلاصه فیلم امده است: اوا دلنواز مجبور می‌شود که سعید بهترین دوست پدرش را بکشد. برادرسعید ازخارج از کشور به سیمین کاشف همسرسعید وکالت می‌دهد تا تقاضای قصاص کند. سیمین کاشف که درگذشته ازنادردلنواز پدراوا آزار دیده است حالا تصمیم به انتقام می‌گیرد. انتقام ازدخترمردی که یک زمان دوستش داشته است.


من مادرهستم ازاین هفته درشبکه نمایش خانگی درفرمت دی وی دی منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز