خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران بیان کرد:

به زودی شاهد وحدت سینماگران خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۸

من اختلافات را می‌دانم و مطئنم که خیلی از این درگیری‌ها سطحی و ظاهری است و اگر ما به متن سینما بپردازیم انشاءالله به زودی وحدت خانواده سینما را جشن می‌گیریم.

ایلنا: ایوبی مهمترین برنامه خود را شنیدن حرفهای سینماگران و اهالی سینما دانست به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الله ایوبی رئیس جدید سازمان سینمایی که در محل بنیاد شمس با خبرنگاران ایلنا فارس گفتگو می کرد با اشاره به برنامه‌های سازمان سینمایی خود گفت: اولویت کاری من در روزهای اول شنیدن است و من این روزها سراپا گوش هستم تا با دقت و با حوصله بشنوم باید بنشینیم و با یک خرد جمعی و تدبیر مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم سینمای ایران امروز بیش از همه بخش‌های دیگر نیاز به تدبیر و اعتدال دارد و امیدوارم که تصمیمات عاقلانه بگیریم. برای اینکه سینمای ایران به جایگاه واقعی خودش برسد و حاشیه‌ها به حداقل برسد ما بایدبه متن اصلی که همان سینما است، برسیم.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره اختلافات امروز سینما و سینماگران گفت: من اختلافات را می‌دانم و مطئنم که خیلی از این درگیری‌ها سطحی و ظاهری است و اگر ما به متن سینما بپردازیم انشاءالله به زودی وحدت خانواده سینما را جشن می‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز