خبرگزاری کار ایران

رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی:

فضای کلی آموزش عالی کشور یک فضای رقابتی است

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۱

روند کلی آموزش عالی کشور گام گذاشتن درمسیر رقابت است و در این رقابت دانشگاه‌هایی موفق هستند که بتوانند به نیاز مخاطبانشان از لحاظ کیفیت علمی و پژوهشی پاسخگو باشند.

زنجان ـ ایلنا: رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگرش فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای سه اصل دانشجو محوری، استاد محوری و کارمند محوری بوده و حفظ شأن و حرمت همکاران مورد تأکید می‌باشد و مبنای احترام شخصیت افراد است نه مسئولیت و مقام آن‌ها.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروز فر، رئیس منطقه ۲۰ دانشگاه آزاد اسلامی، در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به فضای رقابتی ایجاد شده در مجموعه آموزش عالی کشور افزود: موسسات آموزش عالی در کشور و استان در حال توسعه هستند به گونه‌ای که در استان زنجان بیش از ۳۰ مؤسسه آموزش عالی فعالیت می‌کند که این تعداد با سالهای گذشته قابل قیاس نیست و البته بیان این تعابیر و ارائه آمار‌ها به معنای تهدید نیست بلکه فرصتی را برای رقابت ایجاد می‌کند و عرصه رقابت، عرصه فرصت است نه تهدید.

وی اضافه کرد: جوهره انسان در عرصه کار و تلاش نمایان می‌شود و انسان در فضای آسایش و سکون ممکن است عقبگرد داشته باشد.

فیروزفر گفت: نگاه به آینده دانشگاه به رویکردی متفاوت نیاز دارد، بحث جذب دانشجو طی سال‌های آینده رقابتی خواهد بود، پیمودن مسیر دشوار رقابت با گام‌های استوار شما چندان دشوار و غیر ممکن نخواهد بود.

وی با اشاره به روز کارمند و تجلیل از خدمات ارزشمند کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد: کارمندان قشر فرهیخته جامعه هستند و از منظر امام علی (ع) توانمندی، امانت داری از خصلت‌های بارز خادمان مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: نسل جوان امانت‌هایی هستند که به ما دانشگاهیان سپرده شده‌اند، لذا باید قدردان خدمت در دانشگاه باشیم و این فرصت به دست آمده را مغتنم بدانیم.

وی ادامه داد: نگرش فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای سه اصل دانشجو محوری، استاد محوری و کارمند محوری بوده و حفظ شأن و حرمت همکاران مورد تأکید است و مبنای احترام شخصیت افراد است نه مسئولیت و مقام آن‌ها.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات آقای علی رحمتی که به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز