خبرگزاری کار ایران

شهادت ۳ فلسطینی در درگیری‌های قدس اشغالی

کد خبر : ۹۹۷۶۷

منابع پزشکی اعلام کردند که سه فلسطینی در اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست که در نخستین ساعات بامداد امروز به اردوگاه قلندیه حمله کرده بودند، شهید شده و ۱۵ تن دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.

در درگیری‌های شدیدی که بامداد امروز - دوشنبه - میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان ساکن اردوگاه «قلندیه» واقع در شمال قدس اشغالی روی داد، سه فلسطینی شهید و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع پزشکی اعلام کردند که سه فلسطینی در اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست که در نخستین ساعات بامداد امروز به اردوگاه قلندیه حمله کرده بودند، شهید شده و ۱۵ تن دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود.
شاهدان عینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منظور بازداشت یک جوان فلسطینی به اردوگاه قلندیه حمله کردند که این اقدام آن‌ها با مقاومت اهالی این اردوگاه پاسخ داده شد.
این منابع تاکید کرد که نظامیان صهیونیستی از گلوله‌های جنگی و مشقی و گازهای سمی و اشک آور و بمب‌های صوتی سوزش آور علیه اهالی اردوگاه قلندیه استفاده کردند که در نتیجه آن چندین تن مجروح شده و برای مداوا به بیمارستان رام الله انتقال داده شدند.
در حال حاضر با توجه به تجمع جوانان فلسطینی در مقابل ایست بازرسی نظامی واقع در نزدیکی اردوگاه قلندیه که گذرگاه میان قدس و رام الله به شمار می‌رود، اوضاع این منطقه ناآرام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز