خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان:

ارایه عملکرد بانک کشاورزی لرستان در شمیم خدمت

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۵

مدیریت و برخی از مدیران بانک کشاورزی استان لرستان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در شمیم خدمت این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با ارایه خدمت به نماز گزارن به سوالات آنها پاسخ دادند.

ایلنا: مدیریت و برخی از مدیران بانک کشاورزی استان لرستان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در شمیم خدمت این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با ارایه خدمت به نماز گزارن به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مسئول روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان در حاشیه مراسم شمیم خدمت با تشریح عملکرد این بانک طی چهار ماهه اول سال‌جاری به خبرنگار ایلنا گفت: «میزان تسهیلات پرداختی در ۴ ماه اول سال جاری به متقاضیان ۱۸۵۰۰فقره و به مبلغ ۱۲۰۰میلیارد ریال بوده است».

فیروز بهاروند یکی از کارهای مهم این بانک را در سال جاری و تا پایان تیرماه، تمدید و استمهال بدهی بانک عنوان کرد و اظهارداشت: برابر مصوبه هیئت وزیران (بدهی تا مبلغ ۱۰۰میلیون ریال) برای کشاورزانی که به دلیل خشکسالی سال‌های گذشته نتوانسته بودند بدهی خود را پرداخت کنند، تقسیط مجدد شده است.

وی افزود: «تعداد این کشاورزان ۱۸هزار و ۵۲۰نفر است که مبلغی برابر ۶۸۰میلیارد ریال به بانک کشاورزی بدهکارند».

مسئول روابط عمومی بانک کشاورزی استان در ادامه تصریح کرد: «همچنین در ۴ ماهه ابتدای امسال ۲۷۰۰میلیارد ریال جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان اختصاص یافته است».

در این هفته از اجرای طرح شمیم خدمت در مصلی الغدیر خرم آباد برنامه مدیریت بانک‌های کشاورزی، تجارت، ملی و مسکن حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز