خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی اصفهان:

زندگی در جامعه مدرن امروزی زمینه‌ساز برخی از آسیب‌هاست

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۴۰

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با حضور محمدزاده، مدیر کل و دکتر فرشاد، معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، ششمین مرکز تخصصی تحصیلی تربیتی بهزیستی در شهرستان اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایلنا: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با حضور محمدزاده، مدیر کل و فرشاد، معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، ششمین مرکز تخصصی تحصیلی تربیتی بهزیستی در شهرستان اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در آیین افتتاح این مرکز مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و با آرزوی موفقیت برای کارکنان و مشاوران این مرکز با اشاره به بعضی از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه گفت: پیشرفت تکنولوژی و زندگی در جامعه مدرن امروزی باعث وجود بحران‌های اقتصادی و زمینه ساز برخی از آسیب‌های اجتماعی است که امید است با ایجاد و گسترش مراکز مشاوره در سطح جامعه و با برنامه‌ریزی و تغییر نگرش در جامعه بتوانیم از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری نماییم.

مرکز مشاوره تخصصی تحصیلی تربیتی بهروان، ششمین مرکز تخصصی در شهر اصفهان و ۸۹ مرکز مشاوره در سطح استان، با زیربنای ۱۰۶ متر مربع و با مدیریت بهمن امینی کار‌شناس ارشد مشاوره مدرسه، به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها و انجام مشاوره تحصیلی به کودکان و نوجوانان شروع به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز