خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی فرد:

دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از اول مهر پذیرای دانشجویان است

کد خبر : ۹۹۷۲۶

دغدغه ما در بدو تشكیل قرارگاه، نداشتن دانشگاه بود كه با همت كاركنان، این خلاء برطرف شد و دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) پدافند هوایی ان‌شاءالله از اول مهر ماه سال جاری، پذیرایی دانشجویان جدید خواهد بود.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)با بیان اینکه همه تخصص­های پدافندی نیروهای مسلح در قرارگاه پدافند هوایی آموزش داده می­‌شود افزود: دغدغه ما در بدو تشكیل قرارگاه، نداشتن دانشگاه بود كه با همت كاركنان، این خلاء برطرف شد و دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) پدافند هوایی ان‌شاءالله از اول مهر ماه سال جاری، پذیرایی دانشجویان جدید خواهد بود.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم صبحگاه مشترك این قرارگاه، با تبریك هفته دولت و دهم شهریور، روز پدافند هوایی گفت: از سال 1387 كه بنابر نیاز و ضرورت و تدبیر داهیانه مقام معظم فرماندهی كل قوا، پدافند هوایی از نیروی هوایی تفكیك و به عنوان یك قرارگاه مستقل تحت امر ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت شد، دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی با اشاره به دستاورد های پدافند هوایی، افزود: امروز قرارگاه پدافند هوایی با استفاده از تجهیزات و دستاوردهایی كه توسط جوانان پدافندی به دست آمده است، به عنوان یك اهرم بازدارنده در مقابل دشمنان ایستاده و امروز ما در عین تحریم‌ها، در زمینه جنگ الكترونیك و تجهیزات راداری، موشكی و توپخانه‌ای به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی در ادامه با اشاره به تشكیل دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی، تصریح كرد: دغدغه ما در بدو تشكیل قرارگاه، نداشتن دانشگاه بود كه با همت كاركنان، این خلاء برطرف شد و دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) پدافند هوایی ان‌شاءالله از اول مهر ماه سال جاری، پذیرایی دانشجویان جدید خواهد بود.

وی در پایان تأكید كرد: در بحث مركز آموزش درجه‌داری هم تمام سعی و تلاش مجموعه قرارگاه را به كار گرفتیم تا توانستیم در رابطه با آموزش درجه‌دار متخصص مورد نیاز در مركز آموزش درجه‌داری اراك هنرآموز جذب كنیم و همچنین در این حوزه به لطف الهی، مركز آموزش‌های تخصصی پدافند شامل همه تخصص‌های مورد نیاز پدافندی نیروهای مسلح كشور در این مركز شروع به كار نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز