خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

دشمن در پی کاهش پایگاه مردمی سپاه است

کد خبر : ۹۹۷۱۴

دشمن همواره در پی تضعیف پایگاه مردمی و کاهش منزلت اجتماعی سپاه نزد افکار عمومی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به سناریوهای رسانه ای دشمن علیه سپاه گفت: دشمن همواره در پی تضعیف پایگاه مردمی و کاهش منزلت اجتماعی سپاه نزد افکار عمومی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه در همایش مسئولین تداوم آموزش عقیدتی و سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس با اشاره به عملیات روانی و هجمه های رسانه ای دشمنان انقلاب و رسانه های بیگانه علیه سپاه و بسیج اظهار داشت: شبکه های متعدد بیگانه دائماً با هجمه گسترده رسانه ای به دنبال تغییر فرآیند افکار عمومی نسبت به سپاه هستند.

وی با بیان اینکه فرآیند اجرای تغییر افکار عمومی توسط دشمنان فرآیندی بسیار پیچیده و ظریف است ادامه داد: دشمن با بهره گیری از ظرفیت رسانه ای خود، پاک ترین، خادم ترین و مردمی ترین انسانها را در نزد افکار عمومی وارونه و در مقابل منافع و خواست مردم جلوه می دهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به مستند پخش شده اخیر در خصوص زندگی پهلوی اول در یکی از شبکه فارسی زبان بیگانه خاطر نشان کرد: بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی با عملیات رسانه ای قوی و بهره گیری از آرشیو صوتی و تصویری غنی خود و همچنین با تدوین و چیدمان هدفمند و مدیریت شده تصاویر ناب و کمتر دیده شده در کنارهم به دنبال القای شخصیتی قابل تکریم از رضاشاه هستند در حالی که وی در حافظه تاریخی ملت ایران به واقع شخصیتی منفور و خائن است.

وی در تشریح محصول عملکرد رسانه ای بیگانه افزود: دشمن هم اکنون با زیرکی تمام، تیزهوشی و استفاده از بهترین متخصصین عرصه رسانه ای دنیا در پی تغییر فرآیند افکار عمومی نسبت به انقلاب اسلامی است.

سردار شریف با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به امر اطلاع رسانی در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: برغم تمام تلاشهای گسترده دشمنان انقلاب اسلامی،امروز ملل آزاده جهان پیام انقلاب اسلامی را دریافت کرده اند و با آرمانهای و ارزشهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و خلف صالح و حکیم ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی بخوبی آشنا هستند آن را مورد تکریم قرار می دهند.

وی با اشاره به سخنان وزیر سابق امور خارجه امریکا در خصوص علت و مانع اصلی مشکلات آمریکا در جهان اظهار داشت: مدتی قبل خانم رایس در بخشی از سخنان خود اظهار داشت که رهبری ایران با کلام نافذ خود تمام تلاشهای آمریکا را با یک سخنرانی کوتاه یک ساعته درهم می ریزد و یا اثرش را به شدت تقلیل می دهد و مشکل اصلی آمریکا را رهبری ایران قلمداد می کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه اظهارات خانم رایس بیانگر قدرت کلام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه رهبری معظم انقلاب اسلامی در دنیای متلاطم امروزی است که می تواند با هوشمندی، درایت و فهم عمیق از نقشه های شوم دشمنان و با مدد الهی نقشه های دشمنان را خنثی کند، خاطرنشان کرد: دشمن این حقیقت را حس کرده است که ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب اسلامی بوده و این، مقام معظم رهبری است که با همراهی ملت ایران توانسته است انقلاب اسلامی را ازهمه تندبادهای سهمگین دشمنان خارجی و بعضاً برخی جاهلان داخلی عبور دهه و آن را همچنان مستحکم و مقتدر نگه دارد.

وی با اشاره به امنیت پایدار و مثال زدنی امروز کشور و نیز ناامنی های موجود در برخی از کشورهای منطقه افزود: امنیت بی نظیر کشور مرهون گوش جان سپردن ملت ایران به رهنمودها و منویات رهبری و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ولایت فقیه امروز عالیترین نقش را در عرصه امنیت آفرینی برای کشور و حرکت روبه جلوی ایرانیان داشته است.

سردار شریف در تشریح توطئه های دشمنان و رسانه های بیگانه برای تزلزل در جایگاه رهبری نزد افکار عمومی به ویژه نسل جوان ایران اسلامی بیان کرد: دشمن به دنبال چالش کشیدن عالی ترین رکن وحدت و قدرت آفرینی ایران اسلامی نزد افکار عمومی است و پاسداران انقلاب اسلامی باید با درایت، عقلانیت، مهربانی، دانشمندی و دانستن تاریخ گذشته انقلاب اسلامی بتوانند عموم مردم به ویژه نسل جوان میهن اسلامی را از توطئه ها و نیرنگ های امپراطوری رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی آگاه سازند.

وی با اشاره به برخی از هجمه های رسانه ای دشمن علیه فعالیت های سپاه اظهار داشت: دشمن هیچگاه در رسانه های خود به دلیل اصلی شکست طرح ها و اقدامات خصمانه خود در کشورهای منطقه ای اعتراف نمی کند زیرا چهره بین المللی دشمن با این کار خدشه دار خواهد شد و برای این منظور دائماً در حال سیاه نمائی، عملیات روانی و تهمت زدن به سپاه و برخی از سرداران بلند پایه و محبوب سپاه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمن با هدف ایجاد اختلاف و تردید در افکار عمومی نسبت به سپاه سعی در زیر سوال بردن ظرفیت های بالقوه سپاه دارد گفت: حضور مدیران و یا برخی از مسئولینی که در مقطعی از زمان در سپاه دارای مسئولیت بوده در بخش های مختلف کشور به این مفهوم نیست که آنان همواره ارباب جمعی سپاه و منتظر اوامر سپاه می باشند بلکه این موضوع نشان از ظرفیت بالای سپاه در تربیت مدیران توانمندی برای ایران اسلامی دارد.

وی از سپاه به عنوان کارخانه مدیرسازی برای انقلاب اسلامی نام برد و افزود: فضا، محیط و فرهنگ سازمانی و شرایط عمومی سپاه به گونه ای است که انسانهای با انگیزه، باهوش و بااراده در سپاه حضور یافته و توانسته اند با تصدی مسولیت های مختلف در سپاه رشد یافته و با حضور و مسئولیت پذیری در بخش های دیگر کشور منشاً اثر باشند و این از افتخارات بزرگ این نهاد انقلابی و مردمی به شمار می رود.

سردار شریف با بیان اینکه روزانه بیش از ده ها خبر دروغ علیه سپاه در فضای مجازی و رسانه ای معاند منتشر می شود اظهار داشت: حجم بالای خبرسازی های دروغین دشمنان انقلاب اسلامی علیه فعالیت های سپاه تنها یک راهکار برای مقابله می خواهد و آن تعمیق ارتباط پاسداران انقلاب اسلامی با توده مردم ایران به مانند همیشه است.

وی در پایان از ایمان، صداقت، تعهد، شجاعت، فداکاری، ایثارگری، برخورداری از روحیه مردمی، و اطاعت از از رهبری و ولایت فقیه به عنوان داشته های اصلی سپاه نام برد و تاکید کرد: یادمان باشد دشمن همواره به دنبال تضعیف پایگاه مردمی و کاهش منزلت اجتماعی سپاه که از منابع اصلی قدرت سپاه در گذشته، حال و آینده است، نزد افکار عمومی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز