خبرگزاری کار ایران

تبلیغ برای رستواران یا...!

رفتار جباری کجای فوتبال حرفه‌ای است؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۱۰

جباری امروز تمام قواعد حرفه‌ای را شکسته چراکه نه برای قراردادش با سپاهان ارزش قائل است و نه به لحاظ اخلاقی کار او درست است

«اداره رستورانم برایم مهمتر از فوتبال است و ترجیح می‌دهم در حال حاضر به اداره رستورانم بپردازم و از فوتبال دور باشم.» این حرف‌های مجتبی جباری است، بازیکنی که در سال‌های اخیر همواره حرف از فوتبال حرفه‌ای زده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی جباری این روزها سودای جدایی از سپاهان را در سر می‌پروراند آن هم در شرایطی که اول فصل تمام معادلات نقل و انتقالات را به هم ریخت و با یک انتقال جنجالی و بحث برانگیز به سپاهان پیوست اما هنوز چند هفته از لیگ برتر از پشت سر نگذاشته‌ایم که آقا مجتبی حرف از جدایی می‌زند و مدعی شده حاضر است تا نیم فصل بیرون بماند چراکه در حال حاضر اداره رستورانش برایش مهمتر از فوتبال است و ترجیح می‌دهد به اداره رستورانش بپردازد تا اینکه فوتبال بازی کند.

تمام این اتفاقات در حالی رخ داده که جباری طی سال‌های قبل همواره حرف از فوتبال حرفه‌ای زده و مدعی بوده که در فوتبال ایران و به خصوص باشگاه استقلال قواعد فوتبال حرفه‌ای رعایت نمی‌شود. آقا مجتبی در سال‌های قبل حتی به توپ‌های تمرینی استقلال هم گیر داد و نکته جالب‌تر اینکه برای دریافت مطالباتش مقابل مدیر عامل باشگاه سابقش ایستاد و مدعی شده به سمت فتح‌الله‌زاده مشت پرتاب کرده که اگر اطرافیان مدیر عامل آبی‌پوشان تهرانی نبودند، او را نوازش کرده بود. جالب است این مسائل را پیرامون بازیکنی شاهد هستیم که همیشه حرف از فوتبال حرفه‌ای زده است.

سؤال ما از جباری این است که رفتار او کجای فوتبال حرفه‌ای است؟ او که در حال حاضر عضو بهترین باشگاه ایران به لحاظ ساختاری است در اصفهان چه مشکلی دارد که سودای جدایی را در سر می‌پروراند؟ نکته حائز اهمیت اینکه چرا جباری که همواره مدعی فوتبال حرفه‌ای بوده و سنگ آن را به سینه می‌زند، امروزه اداره رستورانش را به حضور در سپاهان ترجیح می‌دهد؟ واقعاً رفتار و عملکرد آقا مجتبی کجای فوتبال حرفه‌ای است که همواره مدعی آن بوده؟ شاید هم جباری فرهنگ حرفه‌ای خاص خودش را دارد. ما از آن بی خبریم.

آنچه ما از فوتبال حرفه‌ای می‌دانیم این است که بازیکن حداقل برای امضای خود پای قراردادی که با یک باشگاه بسته احترام قائل است و به اصول اخلاقی پایبند است اما جباری امروز تمام قواعد حرفه‌ای را شکسته چراکه نه برای قراردادش با سپاهان ارزش قائل است و نه به لحاظ اخلاقی کار او درست است که می‌گوید: «اداره رستورانم برایم مهمتر از فوتبال است»؛ شاید آقا مجتبی این روزها و با چنین شیوه‌ای برای رستورانش تبلیغ می‌کند، کسی چه می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز