خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته دولت انجام گرفت؛

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به سوادکوه شمالی

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۹۵

35 میلیارد تومان برای طرح جمع آوری فاضلاب این شهر پیش بینی شده است که امیدواریم تا 5 سال آینده این طرح مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ایلنا: محمدتقی حسین‌زاده در سومین روز از هفته دولت و در مراسم بهره برداری از طرح‌های آبرسانی به سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه هم اکنون مطالعات فاز اول و دوم فاضلاب شهر شیرگاه در حال انجام است افزود: امیدواریم در سال ۹۴ با تخصیص اعتبارات لازم عملیات اجرایی طرح جم ع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب آغاز گردد.

به گزارش ایلنا از سوادکوه، وی گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای طرح جمع اوری فاضلاب این شهر پیش بینی شده است که امیدواریم تا ۵ سال آینده این طرح مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: دربرنامه پنجم توسعه ۵/۶ میلیارد برای طرحهای سوادشمالی پیش بینی کردیم که امیدواریم بتوانیم با تأمین اعتبار خدمات خوبی به مردم ارائه نمائیم.

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با تلاش خوب و مستمری که از دو سال قبل تاکنون صورت گرفته مشکل تأمین آب منطقه سوادکوه برطرف شده است افزود: تنها راه تأمین آب آشامیدنی منطقه ازطریق سد صالحی مازندرانی است که توسط شرکت آب منطقه‌ای در دست اقدام است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه سوادکوه هم در این مراسم با بیان اینکه اجرای خط انتقال آب به طول ۱۰۰۰م‌تر و به قطر ۱۶۰ میلیم‌تر جهت آبرسانی به مجتمع ۲۲۴ واحدی مسکن مهر شیرگاه در هفته دولت به اتمام رسیده تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که با اجرای این طرح ۲۲۴ خانوار از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه احداث خط انتقال بین مخازن به طول ۱۷۰۰ متر با لوله ۲۸۰ میلیمتری با هدف انتقال آب از مخزن اصلی به مخازن موجود و زون بندی شبکه جهت ایجاد فشار مناسب نیز هفته دولت در شیرگاه به بهره برداری رسید تصریح کرد: با اجرای این طرح ۳۰۰۰ خانوار شیرگاه از نعمت آب سالم بهره‌مند خواهند شد.

نیاز آذری اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۳۰۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

نیازاذری با تأکید بر اینکه احداث سرایداری و نگهبانی به مساحت ۱۰۳ متر مکعب و محوطه سازی به مساحت ۳۵۰ مترمربع زیراب به منظور احداث فضای مناسب جهت اجرای طرح پدافند غیرعامل و حفاظت فیزیکی و امنیتی از تأسیسات استراتژیک تأمین و توزیع هفته دولت به بهره برداری رسید گفت: برای اجرای این طرح ۹۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز