خبرگزاری کار ایران

رییس سابق هیات عامل ایمیدرو:

خصوصی‌سازی را بهانه حذف ایمیدور كرده بودند/ با یک پوشه سبز رنگ آمدم که همان هم نمی‌برم

کد خبر : ۹۹۶۷۴

بنده طی چندین ماه گذشته به جای تغییر در سیستم سعی در افزایش توان مجموعه برای پیشرفت پروژه‌ها داشتم و علت به تعویق افتادن برخی از پروژه‌ها در کمیته‌های سرمایه‌گذاری بررسی شد.

رییس سابق هیات عامل ایمیدرو گفت: برخی به بهانه خصوصی‌سازی به دنبال حذف ایمیدور بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر امینی رییس سابق هیات عامل ایمیدرو در مراسم تودیع خود که با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن تجارت برگزار شد اظهار داشت: روز گذشته در ماموریت بودم که زمان مراسم تودیعم را اطلاع دادند، البته هر تصمیمی که وزیر صنعت، معدن و تجارت بگیرند در جهت پیشرفت ایمیدرو و كشور باشد قابل احترام است.

وی افزود: طی 5 ماه گذشته که در ایمیدرو فعالیت داشتم متوجه شدم که حجم زیادی از پروژه‌ها در این پهنه وسیع انجام نشده که نیاز به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

برخی به بهانه خصوصی‌سازی به دنبال حذف ایمیدور بودند

امینی گفت: اعتبارات کلیه طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی در این سازمان تعریف می‌شود كه در این راستا باید اعتماد متقابلی بین دولتمردان و سازمان توسعه نوسازی معادن به وجود آید و نباید هر شخصی در هر سویی تصمیمی بگیرد و دولت به بهانه خصوصی‌سازی خواستار نبود چنین سازمانی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: بنده طی چندین ماه گذشته به جای تغییر در سیستم سعی در افزایش توان مجموعه برای پیشرفت پروژه‌ها داشتم و علت به تعویق افتادن برخی از پروژه‌ها در کمیته‌های سرمایه‌گذاری بررسی شد.

رییس سابق هیات عامل ایمیدرو با اشاره به ادامه فعالیت 7 طرح فولادی و نیز پروژه‌های سنگان، معادن سیرجان، سوادکوه، طبس، و الکتروگرافی یزد و... گفت: خوشبختانه در این پروژه‌ها گام‌های خوبی برداشته شده است.

از رانت خواری جلوگیری شود

امینی با بیان اینكه باید شفاف‌سازی در قیمت سنگ صورت گیرد، خاطر نشان کرد: شفاف سازی فعالیت‌ها و عملکردهای گذشته و به روز کردن برنامه‌ها و نیز غبارزدایی از برخی برنامه‌ها و جدی گرفتن همكاری با  بخش خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار است.

ایمیدرو چارت سازمانی نداشت

وی در خاتمه گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به مدت 11 سال چارت سازمانی نداشتکه خوشبختانه این چارت به وجود آمد هر چند باید چارت تفصیلی آن نیز دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز