خبرگزاری کار ایران

سه طرح عمرانی و خدماتی در دهلران كلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۶

سه طرح عمرانی شامل كلنگ زنی ساختمان دهیاری سایت جدید روستای فرخ آباد، بهره برداری از مسكن خود مالكی و اصلاح شبكه برق فشار ضعیف است.

ایلنا: فرماندار دهلران گفت: سه طرح عمرانی شامل کلنگ زنی ساختمان دهیاری سایت جدید روستای فرخ آباد، بهره برداری از مسکن خود مالکی و اصلاح شبکه برق فشار ضعیف است.

به گزارش ایلنا بهزاد علیزاده افزود: سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح از محل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه شده است.

وی همچنین در آیین بهره برداری از طرح اصلاح شبکه برق فشار ضعیف در سه روستای بخش مرکزی دهلران بیان کرد: امسال چهار میلیارد ریال از محل اعتبارهای شهرستان برای توسعه و اصلاح شبکه برق دهلران هزینه می‌شود.

فرماندار دهلران ادامه داد: دو میلیارد ریال برای اصلاح برق حوزه روستایی، ۸۰۰ میلیون ریال برای تکمیل مرحله دوم مسکن مهر فرهنگیان و کارمندی، ۲۰۰ میلیون ریال برای آرامستان چهار طاقی، ۵۰۰ میلیون ریال برای روشنایی معابر شهر موسیان و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای تامین روشنایی مسیر آبگرم اختصاص داده شده است.

علیزاده در خصوص کلنگ زنی ساختمان دهیاری سایت جدید روستای فرخ آباد تاکید کرد: ۱۲۰ قطعه زمین تاکنون در این سایت پیش بینی شده که ۶۰قطعه واگذار شده و ۴۰ واحد مسکونی نیز احداث شده است.

وی دلیل جابجایی روستا را بالا آمدن آب‌های زیر زمینی دانست و اظهار کرد: برای تامین آب آشامیدنی و برق این روستا ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

علیزاده از تامین اعتبار برای تکمیل مسجد و خانه بهداشت این روستا خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه برای ساخت و ساز منازل مسکونی به لحاظ واگذاری تسهیلات محدودیتی وجود ندارد از ساکنان سایت قدیم خواست با توجه به فراهم بودن امکانات در سایت جدید مستقر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز