خبرگزاری کار ایران

همزمان به هفته دولت؛

آغاز عملیات آب‌رسانی به مسکن مهر ۶۶ واحدی گیلانغرب

کد خبر : ۹۹۶۴۷

عملیات آب رسانی به مسکن مهر ۶۶ واحدی شهر گیلانغرب آغاز شد.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب با اشاره به آب رسانی به طرح مسکن مهر گفت: طرح مسکن مهر درگیلانغرب همزمان با سراسر کشور در سال ۸۷ در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلانغرب، فرشاد باوندپوری تصریح کرد: در شهر گیلانغرب ۱۲۰واحد مصوب شد است از این تعداد واحد بر اساس نیاز شهر گیلانغرب و تقاضای شهروندان به۴۱۲ واحد افزایش یافت است.

مدیر امور آب و فاضلاب گیلانغرب خاطرنشان کرد: آب رسانی به این تعداد واحد مسکونی با اجرای ۳۲۰۰ متر شبکه اصلی و فرعی توزیع آب آشامیدنی صورت گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب از اتمام اجرای عملیات لوله گذاری آب و فاضلاب مسکن مهر ۶۶ واحدی فرهنگیان با هزینه‌ای بالغ بر۱ میلیارد ریال خبر داد.

باوندپوری همچنین با اشاره به فعالیت این امور در حوزه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب یاد آور شد: با اجرای ۱۰۵۰ متر شبکه اصلی و فرعی، جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب۲۸۶ واحد مسکن مهر در گیلانغرب تاکنون فراهم شده است.

مدیرآب و فاضلاب گیلانغرب در پایان با بیان این موضوع که، همواره خدمت رسانی با کیفیت مطلوب در راستای نیازمندی همشهریان از خط مشی‌های این امور است گفت: برای اتمام آب رسانی و تامین آب آشامیدنی گیلانغرب و دفع بهداشتی فاضلاب اعتباری بالغ بر۳ میلیارد ریال نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز