خبرگزاری کار ایران

سرپرست آموزش و پرورش:

سال تحصیلی در ایران ۲۰۰ روزه است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۰۳

باید تمام امکانات و منابع خود را جمع‌بندی کنیم و آماده بازگشایی مدارس شویم.

ایلنا:‌سرپرست وزارت آموزش و پرورش طول سال تحصیلی در دنیا بر اساس مطالعات تطبیقی را بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ روز و این دوره در کشور ایران را براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ۲۰۰ روز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی صبح امروز در نشست مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران با درود به ارواح پاک شهدا و روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره)، آرزوی طول عمر برای رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: یاد معلمان و دانش آموزان شهید، همان‌ها که نهال جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و ما افتخار داریم امروز به عنوان خدمتگزاران جمهوری اسلامی در صحنه آموزش و پرورش حضور پیدا کنیم را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اولویت‌های سنواتی آموزش و پرورش و اخبار منتشره در رسانه‌ها، شهریور را ماه آمادگی برای بازگشایی مدارس دانست و افزود: باید تمام امکانات و منابع خود را جمع‌بندی کنیم و آماده بازگشایی مدارس شویم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با فرض اینکه امسال ۱۵ شهریور ماه سال تحصیلی آغاز می‌شود، افزود: باید پرونده بازگشایی مدارس را تا این تاریخ ببندیم و در فرصت باقی مانده تا اول مهر به موارد جزئی‌تر بپردازیم تا اول مهر را به خوبی و با شکوه آغاز کنیم.

وی یادآور شد: تلاشمان تا پیش از اول مهر باید فراخواندن دانش‌آموزان در مدرسه به منظور ارائه برنامه هفتگی به آن‌ها باشد تا روز اول مهر با برنامه آغاز شود و یک روز نیز از دست نرود.

وی با تاکید بر نزدیک شدن هر چه بیشتر به نرم مصوب ۲۰۰ روز طول دوره آموزشی در یک سال تحصیلی، در جمع مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور به معرفی بابالو به عنوان مدیرکل جدید دفتر وزارتی و دکتر کفاش به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی پرداخت و از زحمات صبح خیز و فرهادی تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز