خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

به نظر می‌رسد هواداران از نتایج تیم تراکتورسازی رضایت کافی ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۵

ارزیابی دقیق کادرفنی تیم بعد از هفته هفتم لیگ بر‌تر میسر خواهد شد تا تصمیمات لازم در خصوص تقویت یا تغییرات احتمالی صورت پذیرد.

ایلنا: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: به نظر می‌رسد هواداران از نتایج و بازی‌های تیم رضایت کافی ندارند، ولی با توجه به نگاهی که به عملکرد تیم در فصل‌های گذشته داریم می‌بینیم اختلاف فاحشی وجود ندارد.
به گزارش ایلنا از تبریز، زینی‌زاده با تشریح وضعیت فعلی تیم افزود: شاید ارزیابی نتیجه و عملکرد کادر فنی در این شش هفته درست نباشد، ولی ما از ۴ بازی خارج از خانه خود ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم، یعنی میانگین یک و نیم امتیاز از هر بازی خارج از خانه که عملکرد قابل قبولی است و باتوجه به فرمول تقریبی قهرمانی یعنی کسب دو امتیاز از هر بازی داخل و خارج خانه زیاد از قافله عقب نمانده‌ایم، ولی در بازی‌های داخل خانه بنابه دلایلی نتایج ممکن کسب نشد و از ۶ امتیازی که انتظارش را داشتیم فقط دو امتیاز کسب کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: ولی شرایط این دو بازی هم متفاوت بود چون در اولین بازی خانگی با توجه به حساسیت‌های دربی و عدم هماهنگی تیم و در بازی دوم به دلیل سبک بازی مس نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم، ولی ما تیمی بسته‌ایم که یک بازی هجومی ارائه دهد و باید تغییراتی در سبک بازی تیم باشد تا انشاالله در بازی با سایپا شاهد ارائه یک بازی زیبا هجومی توام با نتیجه باشیم. چرا که با توجه به بازیکنانی که گرفته‌ایم همه انتظار یک بازی تماشاگر پسند را از تیم دارند و باید کادر فنی ترتیبی اتخاذ نمایند تا شاهد یک بازی متفاوت در بازی با سایپا باشیم. امید داریم هواداران همچون گذشته روز جمعه به استادیوم بیایند و با حمایت از تیم موجبات پیشرفت تیم را فراهم آورند. با توجه به اینکه در فصل گذشته بعد از هفته هفتم ۱۱ امتیاز کسب کرده بودیم در صورت برد در این بازی با ۱۲ امتیاز عملکرد خوبی خواهیم داشت.
زینی‌زاده در خصوص فعالیت کمیته ارزشیابی باشگاه نیز گفت: بازی‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌های تیم به صورت روزانه رصد می‌شود و نقاط ضعف و قوت تیم توسط کمیته ارزشیابی باشکاه به صورت تفکیک شده به باشگاه ارایه می‌شود و در صورت نیاز جلسه‌ای با کادر فنی تیم شکل می‌دهیم تا این مشکلات برطرف گردد و روند رو به رشدی را از تیم شاهد باشیم.
وی افزود: ما بر این باوریم ارزیابی دقیق کادر فنی تیم بعد از هفته هفتم لیگ بر‌تر میسر خواهد شد تا تصمیمات لازم در خصوص تقویت یا تغییرات احتمالی صورت پذیرد. خواسته ما کسب رضایت هواداران است تا هواداران شاهد یک بازی جذاب در تمامی مسابقات باشند.
زینی‌زاده در خصوص وضعیت مالی و پرداخت‌ها به بازیکنان و کادرفنی تیم گفت: با توجه به ارقام و آماری که معاونت مالی باشگاه ارایه کرده است به طور میانگین ۲۹ درصد پرداختی داشته‌ایم، بعضی از بازیکنان مبلغ کم تری دریافتی داشته‌اند ولی بعضی از بازیکنان درصد بیشتری از باشگاه گرفته‌اند.
وی افزود: بازیکنان با سابقه تیم درصد کمتری دریافتی داشته‌اند چون با توجه به شناخت و تعاملی که از آن‌ها سراغ داریم تصمیمی گرفته‌ایم که بازیکنان جدید که با شرایط آشنایی ندارند درصد بیشتری بگیرند تا مشکلی در این خصوص برای تیم حادث نشود. ولی در هفته جاری برای بازیکنانی که کمتر از ۳۰ درصد گرفته‌اند پرداختی خواهیم داشت تا همه بازیکنان حداقل ۳۰ درصد مبلغ قرارداد‌های خود را از باشگاه دریافت کرده باشند.
زینی‌زاده در خصوص شرایط فنی تیم افزود: قطعا بعضی ابهامت فنی در سبک بازی تیم وجود دارد که کادر فنی باید پاسخگو باشند.
زینی‌زاده همچنین در خصوص صحبت جلالی سرمربی تیم که گفته بود مربیان همچون پرنده‌هایی هستند که بر روی درختان لرزان زندگی می‌کنند نیز گفت: این استنباط و تفسیر آن‌ها از شرایط است که در طی تجربه چندین ساله به دست آورده‌اند، چرا که همیشه سرمربی به عنوان راس کادر فنی تعهداتی دارد که باید به آن‌ها عمل نماید، ولی ما همیشه قصد تعامل داریم و در خصوص بحث‌های تغییرات با جلالی به توافق رسیده‌ایم که با هم در این خصوص تصمیم گیری نماییم و انشاالله با کسب نتیجه در بازی سایپا و شروع روند روبه رشد تیم این مشکلات نیز مرتفع می‌شود ما با کادر فنی تعامل خوبی داریم. اگر مشکلی در مدیریت وجود دارد آن‌ها تذکر می‌دهند و اگر در مسئله فنی مشکلی باشد قطعا ما تذکر می‌دهیم تا رضایت هواداران را تامین کرده باشیم و اگر این رضایت حاصل نشود همانند نظر جلالی همه ما چه کادر فنی تیم و چه مدیریت تیم بر روی شاخه‌های لرزان هستیم و هر لحظه احتمال سقوط ما وجود دارد.
زینی‌زاده همچنین در خصوص بازیکنان خارجی مد نظر باشگاه نیز گفت ما به دنبال جذب بازیکنان با کیفیتی در خط هافبک و فوروارد هستیم تا از بین گزینه‌های موجود بهترین‌ها را جهت انجام تست به تبریز فرا خوانیم تا پس از کسب رضایت کادرفنی بتوانیم با آن‌ها قرارداد امضا نماییم. ما الان دو گزینه ملی پوش ساحل عاجی و گینه‌ای داریم که در حال مطالعه بر روی رزومه آن‌ها هستیم، تا پس از بررسی از آن‌ها دعوت کنیم به تبریز بیایند و در تمرینات حاضر گردند.
وی گفت: تیم ملی ساحل عاج فعلا در رده بندی فیفا از جایگاه ۱۶ برخوردار است و در صورت رضایت ما بازیکن ملی این کشور در تمرینات تیم حاضر خواهد شد. یک بازیکن از کشور گینه نیز مد نظر داریم، که با بازیکنی از کشور ازبکستان که فصل گذشته در تیم بنیاد کار توپ می‌زده است گزینه‌های خارجی ما را شکل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز