خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های محله‌محور، راهبردی هوشمندانه در جلب اعتماد مردم

کد خبر : ۹۹۵۷۴

جانشین انتظامی استان ایلام اجرای برنامه‌های محله محور و توجه به آموزش همگانی را راهبردی هوشمندانه در جلب اعتماد مردم دانست.

ایلنا: جانشین انتظامی استان ایلام اجرای برنامه‌های محله محور و توجه به آموزش همگانی را راهبردی هوشمندانه در جلب اعتماد مردم دانست.

به گزارش ایلنا سرهنگ «حسن سماواتی» در دهمین نشست اعضاء برنامه ریزی هفته ناجا گفت: ظرفیت محلات، مساجد، مدارس بایستی در اولویت اجرای برنامه‌های پلیس در هفته ناجا قرار گیرد.

وی داشتن مخاطب زیاد و آموزش پذیر بودن قشر دانش آموز را از جمله ویژگی کار در مدارس و بسیج دانش آموزی عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی در دراز مدت جواب داده و مشکلات فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی را حل خواهد کرد.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به نقش برجسته محلات در تامین امنیت یک جامعه گفت: اگر هر محله به تنهایی وظیفه مقابله با آسیب‌های اجتماعی را بر عهده بگیرد جامعه از وجود هر گونه جرمی پاک خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: توجه به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های محله محور را، راهبردی هوشمندانه در جلب مشارکت و اعتماد مردم خواند و گفت: هدف پلیس جامعه محور استفاده از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی در جلب کاهش جرایم در جامعه است.

گفتنی است در این نشست ابتدا محمد رضا نظری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن اعلام دستور کار نشست، خواستار فعال شدن کمیته‌های فنی هفته ناجا در استان شد.

در پایان نیز هر یک از اعضاء به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های اعلام شده پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز