خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته دولت، ۲ روستای شهرستان جلفا گازدار شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۶۸

پروژه گازرسانی به ۴ روستای کمارعلیا، کمار سفلی، الوان و هلق با اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه گاز و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵/۲ میلیارد ریال در دست اجرا قرار گرفته که ۲ روستا هم اکنون از نعمت الهی گاز بهره‌مند شده و ۲ روستای باقیمانده نیز تا پایان ماه گازدار خواهند شد.

ایلنا: بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۲ روستای الوان و هلق از توابع شهرستان سیه رود به مناسبت هفته دولت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: پروژه حاضر با تحت پوشش قرار دادن ۲۶۵ خانوار روستایی در قالب ۷۹۵ نفر جمعیت به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده است.
ولی‌ ا... دینی ضمن ارج نهادن به تلاش جمعی کارکنان در اجرای به موقع و دقیق این پروژه علیرغم موقعیت کوهستانی و صعب العبور آن اظهارد داشت: پروژه گازرسانی به ۴ روستای کمارعلیا، کمار سفلی، الوان و هلق با اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه گاز و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اجرا قرار گرفته که ۲ روستای هم اکنون از نعمت الهی گاز بهره‌مند شده و ۲ روستای باقیمانده نیز تا پایان ماه گازدار خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه گاز طبیعی محور توسعه و رفاه می‌باشد، تصریح کرد: علاوه بر اینکه گاز گرمابخش خانه‌های روستایی در زمستان امسال خواهد بود، بخش کشاورزی و دامپروری و همچنین بخش‌های صنعتی مسیر این دو روستا نیز می‌توانند با بهره‌مندی از ظرفیت اشتراک پذیری ایجاد شده، از نعمت پاک و الهی گاز در راستای بهبود کمی و کیفی محصولات و خدمات خود استفاده نمایند.
دینی تاکید کرد: هم اکنون رویکرد ویژه شرکت گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان از مسیری است که شامل بخش‌های صنعتی و کشاورزی بوده تا با تامین گاز این بخش‌های زیرساختی و جذب سرمایه گذاری در مناطق دارای پتانسیل، زمینه لازم به منظور توسعه و آبادانی هر چه بیشتر در استان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز