خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

نفرزاده: نبرد با ژاپن حیثیتی و ارزشمند بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۴

برای ما این بازی و برد در آن طعم دیگری داشت چون تیم سوم قاره توانست تیم قهرمان قاره کهن را مقتدرانه و در سه ست متوالی شکست دهیم.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان توانست در بازی امروز تیم ملی ژاپن(قهرمان آسیا) را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان اظهارداشت: این بازی بسیار سخت و سنگین بود. این برد برای ما از ارزش زیادی برخوردار بود و نتیجه را به تمام ایرانیان تبریک می گویم.

فرهاد نفرزاده گفت: برای ما این بازی و برد در آن طعم دیگری داشت چون تیم سوم قاره توانست تیم قهرمان قاره کهن را مقتدرانه و در سه ست متوالی شکست دهیم. پس از غلبه بر نایب قهرمان جهان، موفق شدیم قهرمان آسیا را نیز شکست دهیم.

وی تصریح کرد: برای ما نبرد با ژاپن یک بازی حیثیتی و ارزشمند بود که خوشبختانه با نتیجه خوبی هم به پایان رسید و تیم ایران سه امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص داد.

سرمربی تیم ملی ایران کسب 3 پیروزی پشت سر هم در رقابت‌های جهانی را سخت ارزیابی کرد و یادآور شد: تمامی حریفان در این مسابقات می‌آیند که جایگاه خوبی در میان مدعیان جهان به دست آورند و با غلبه بر حریفان نوار بد تیم‌ها را قطع کنند. خوشبختانه ما این اجازه را به ژاپنی‌ها ندادیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز