خبرگزاری کار ایران

ابومسلم دچار دوگانگی نیست؛

هاشمی‌جواهری: برکناری کادر فنی ابومسلم وجاهت قانونی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۹

تصمیمات شتابزده دوستان در خصوص برکناری کادر فنی فعلی باشگاه و مذاکره با افراد جدید هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به نزدیک شدن آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک، حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص ابومسلم به نفع این تیم نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی‌جواهری در خصوص بیانیه اعلام شده از سوی دست اندرکاران قبلی تیم ابومسلم اظهار داشت: با توجه به اینکه موفقیت تیم ابومسلم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم ورزش دوست استان برای اداره کل نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، مسائل پیش آمده در آستانه آغاز لیگ دسته یک به نفع این تیم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان دوگانگی در مسائل کادر فنی تیم فوتبال ابومسلم ایجاد نشده، عنوان کرد: تصمیماتی که در آخرین جلسه با حضور معاون توسعه امور ورزش اداره کل به عنوان نماینده تام الاختیار من، زرگری نماینده وفائی، مهدی غیاثی و همچنین اعضای کادر فنی در خصوص قرار گرفتن مسائل تیم در اختیار اداره کل گرفته شده، ملاک عمل خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تصمیمات شتابزده دوستان در خصوص برکناری کادر فنی فعلی باشگاه و مذاکره با افراد جدید هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد و ملاک اصلی برای فدراسیون فوتبال تصمیمات نهایی اداره کل، هیأت فوتبال استان و کادر فنی که قرارداد آنان به صورت قانونی ثبت گردیده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز