خبرگزاری کار ایران

جشن خودکفایی ۵هزار و ۴۰۰ خانوار مددجوی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۸

در طرح‌های خودکفایی اجرا شده به تفکیک منابع ۹۱۷ خانوار از طریق منابع امدادی، ۳۳۲ خانوار از منابع بنگاههای زود بازده، ۴ هزار و ۱۵۸ خانوار از منابع قرض الحسنه، ۵ خانوار از صندوق مهر امام رضا و ۲۰ خانوار از سایر منابع به خودکفایی رسیده‌اند. / نخستین فروشگاه دائمی خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام استان افتتاح می‌شود.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت جشن خودکفایی ۵ هزار و ۴۰۰ خانوار مددجوی استان با حضور علی انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین دشتی در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشن خودکفایی این تعداد خانوار مددجو صبح روز چهارشنبه ۶ شهریور در محل سالن همایش‌های مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در طرح‌های خودکفایی اجرا شده به تفکیک منابع ۹۱۷ خانوار از طریق منابع امدادی، ۳۳۲ خانوار از منابع بنگاههای زود بازده، ۴ هزار و ۱۵۸ خانوار از منابع قرض الحسنه، ۵ خانوار از صندوق مهر امام رضا و ۲۰ خانوار از سایر منابع به خودکفایی رسیده‌اند.
دشتی با بیان اینکه از ۵ هزار و ۴۰۰ خانوار خودکفا شده یک هزار و ۲۲۱ خانوار سرپرست زن هستند خاطر نشان کرد: از طرح‌های اجرا شده ۲۶۴ مورد در بخش کشاورزی، دو هزار و ۸۹۴ مورد در دامپروری، ۶۲۶ مورد در صنایع دستی، ۱۸۷ مورد در بخش صنعتی و یک هزار و ۴۶۱ مورد در بخش خدمات بوده است.
وی ادامه داد: بخش دامپروری با ۵۳ درصد دارای بیشترین طرح‌های اجرا شده خودکفایی مددجویان تحت حمایت می‌باشد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: همزمان با جشن خودکفایی ۵ هزار و ۴۰۰ خانوار، نمایشگاه توانمندیهای مددجویان استان از طریق اجرای طرح‌های خودکفایی در ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.
دشتی از افتتاح نخستین فروشگاه دائمی خودکفایی مددجویان تحت حمایت خبر داد و یادآور شد: آذربایجان شرقی سومین استان کشور در عرضه و فروش محصولات و توانمندی‌های مددجویان است.
وی یادآور شد: علاوه بر افتتاح این نمایشگاه و فروشگاه دائمیهمایش مددکاری و مشاور خانواده چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.
گفتنی است کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با برنامه ریزی صورت گرفته توانست رتبه بر‌تر خودکفایی کشوری را در سال ۹۱ کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز