خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

رشته‌های تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۳

موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی به منزله قبولی شخص تلقی نمی شود.

ایلنا: رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حذف کد رشته‌های متعلق به چند استان درمقطع کاردانی به کار‌شناسی ناپیوسته سال ۹۲ این دانشگاه، برای رفع مشکل بوجود آمده و اعلام این کد رشته‌ها تا کنون مکاتبات و پیگیری‌های متعددی صورت گرفته که موضوع از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور در حال پیگیری است.

«فرهاد علیپور» در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج با اعلام این مطلب که مهلت انتخاب رشته در مقطع کاردانی به کار‌شناسی دانشگاه فرهنگیان تا تاریخ ۷ شهریور ۹۲ تمدید شده است اظهار امیدواری کرد در ایام باقیمانده به پایان مهلت انتخاب رشته این دانشگاه کد رشته‌های مربوط به دانشگاه فرهنگیان استان اعلام شوند.

وی گفت: به محض اعلام این کد رشته‌ها از طرف سازمان سنجش به این دانشگاه، سریعا به کلیه داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که تا قبل از پایان مهلت انتخاب رشته این مشکل برطرف نشود این کد رشته‌ها در اوایل مهر ماه به صورت تکمیل ظرفیت اعلام خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کد رشته‌ها را آموزش ریاضی، حرفه و فن، علوم تجربی، راهنمایی و مشاوره، آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی تشکیل می‌دهند که در تمامی رشته‌های اعلام شده در هر دو بخش آقایان و خانم‌ها دانشجو پذیرش خواهد شد.

علیپور ادامه داد: در دوره کاردانی ویژه فرهنگیان در رشته‌های آموزش ابتدایی وآموزش دینی و عربی هم از آقایان و هم از خانم‌ها پذیرش خواهیم داشت و در دوره کاردانی ویژه فرهنگیان، داوطلبان خانم متقاضی می‌توانند علاوه بر رشته‌های یاد شده در رشته ادبیات فارسی نیز ثبت نام کنند.

این مقام مسئول با اعلام این خبر که معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این دانشگاه در مقطع کار‌شناسی در حال گذراندن مراحل مصاحبه حضوری هستند، اظهارداشت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی این مقطع تحصیلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراه داشتن اصل و کپی مدارک شناسایی و همچنین اصل مدرک دیپلم یا گواهی تایید شده با قید معدل سه ساله و یک قطعه عکس برای مصاحبه شوندگان الزامی است و از سویی متولدین اول مهر ۱۳۷۰ به بعد با داشتن حداقل معدل ۱۵ به بالا در سه ساله دبیرستان، داشتن سلامتی جسمانی و بومی بودن حائز شرایط مصاحبه حضوری خواهند بود.

علی‌پور افزود: موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی به منزله قبولی شخص تلقی نمی‌شود و تمامی داوطلبان پس از داشتن کلیه شرایط مصاحبه، در گزینش نهایی که بر اساس ضوابط سازمان سنجش انجام می‌گیرد نمره عملی نهایی مورد نظر برای قبولی در آزمون را کسب خواهند کرد.

وی مدت زمان مصاحبه حضوری از داوطلبان معرفی شده را تا پایان روز شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ اعلام و بیان داشت: به داوطلبان توصیه اکید می‌شود برای انجام مصاحبه بر اساس زمانبندی مندرج در سایت سازمان سنجش و همین پایگاه اطلاع رسانی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز