خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

ثبات مدیریت، رمز موفقیت شهرداری تبریز در ارایه خدمات بوده است

کد خبر : ۹۹۴۷۰

شورای سوم تبریز و مدیریت فعلی شهرداری طی این سال‌ها با تکیه بر اصل تعامل و همکاری متقابل، در راستای توسعه و پیشرفت عمرانی خدماتی تبریز و پاسخ عملی به مطالبات مردم گام برداشته و برکات آن نیز در پیشرفت‌های محسوس جای جای شهر قابل لمس است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز ثبات و تداوم مدیریت را رمز موفقیت شهرداری و مجموعه مدیریت شهری تبریز طی ۸ سال اخیر ارزیابی کرد.
به گزارش ایلنا عابدزاده که در آئین بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری منطقه یک تبریز سخن می‌گفت با تأکید بر اینکه ثبات مدیریت شهری طی سال‌های اخیر منشأ تحولات گسترده عمرانی خدماتی در تبریز بوده است تصریح کرد: شورای سوم تبریز و مدیریت فعلی شهرداری طی این سال‌ها با تکیه بر اصل تعامل و همکاری متقابل، در راستای توسعه و پیشرفت عمرانی خدماتی تبریز و پاسخ عملی به مطالبات مردم گام برداشته و برکات آن نیز در پیشرفت‌های محسوس جای جای شهر قابل لمس است.
وی با اشاره به نزدیک بودن زمان آغاز به کار شورای چهارم تبریز گفت: تلاش منتخبان این شورا برای تداوم همکاری‌های بین شورایی و تعامل هم‌سو در راستای تسریع روند آبادانی این شهر است.
عابدزاده در عین حال ابراز امیدواری کرد با استقرار و آغاز به کار دولت جدید و شورای چهارم زمینه‌های لازم برای تحقق اصل مدیریت واحد شهری با محوریت شهرداری‌ها فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز