خبرگزاری کار ایران

صورت‌های مالی سال۹۱ آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به تصویب اعضاء مجمع رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۶۰

صورتهای مالی این شرکت برای چندمین سال پیاپی بدون هیچگونه بند حسابرسی به تصویب اعضاء مجمع عمومی صاحبان سهام می‌رسد.

ایلنا: جلسه مجمع عمومی سالانه عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به ریاست معاونت نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار و با تصویب صورتهای مالی سال ۱۳۹۱به کار خود پایان داد.
به گزارش ایلنا، علی مرادی به عنوان نماینده ریاست مجمع و معاون پشتیبانی و هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه هیئت همراه، ابراهیم آبادی مدیر مجامع، نصرآبادی کار‌شناس مالی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، رضا پوررجب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، نمایندگان وزارت نیرو و راشد نماینده سهام شهرداری حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه رضا پوررجب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برای سال مالی ۱۳۹۱ در جلسه مطرح شد.
شایان ذکر است در این جلسه گزارش بازرس قانونی درمورد رسیدگی به صورتهای مالی سال ۱۳۹۱ درجلسه مطرح و بدون هیچ بندی و با نظر مطلوب به تصویب اعضاء مجمع رسید.
در پایان جلسه مجمع عمومی علی مرادی از مدیریت و همچنین صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به خاطر تلاشهای به عمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب شرکت در سال گذشته قدردانی کرد.
شایان ذکر است صورتهای مالی شرکت برای چندمین سال پیاپی بدون هیچگونه بند حسابرسی به تصویب اعضاء مجمع عمومی صاحبان سهام می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز