خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه ششم؛

چهارمین برد پیاپی آبی‌ها؛ لشکر ژنرال پشت دیوار فولاد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۶

دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن سورینت با 3 گل به سود آبی‌ها به پایان رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن سورینت با 3 گل به سود آبی‌ها به پایان رسید تا تیم قلعه‌نویی پشت دیوار فولاد صدرنشین جا خوش کند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 19:10 تیم‌های استقلال و راه آهن سورینت در حضور حدود 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه به سود استقلال به پایان رسید.

در نیمه نخست محمد قاضی زننده تک گل استقلال بود که این تیم را در دقیقه 12 از حریف همشهری پیش انداخت تا استقلال نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.

قاضی این دیدار محسن ترکی بود که پس از مدتی دوری بار دیگر از این هفته به صحنه قضاوت برگشت. او در این بازی به جواد نکونام، فرهاد مجیدی و پژمان منتظری از استقلال و همچنین پیروز قربانی و بهنام برزای از راه آهن کارت زرد داد و سامان آقازمانی را نیز با دادن 2 کارت زرد اخراج کرد تا بازگشت قدرتمندانه‌ای به قضاوت داشته باشد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم راه آهنی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و چندین حمله را از جناحین بر روی دروازه استقلال تدارک دیدند که بالاخره در دقیقه 52 بهادر عبدی موفق شد درواره مهدی رحمتی را بر روی غفلت مدافعان استقلال باز کند تا کار دو تیم به تساوی کشیده شود.

امیر قلعه‌نویی بلافاصله دست به کار شد و حنیف عمران زاده را جایگزین پژمان نوری کرد و همین تعویض دقایقی بعد جواب داد و عمران زاده با سر زمینه‌ساز گل دوم استقلال شد. توپ ارسالی بر روی درواه راه آهن به حنیف رسید و او پشت مدافعان حریف با سر توپ را برای ساموئل مهیا کرد که این بازیکن هم به راحتی دروازه وحید طالب‌لو را باز کرد.

در ادامه بازی دو تیم با تدارک حمله‌های خفیف بر روی دروازه یکدیگر سپری شد که بالاخره در دقیقه 84 فرهاد مجیدی که در درون محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شده بود توسط سامان آقازمانی سرنگون شد که محسن ترکی به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود دمید تا مجیدی باز هم نشان دهد چه بازیکن مثمرثمری برای استقلال است.

نکونام پشت این ضربه پنالتی ایستاد و به راحتی دروازه طالب‌لو را برای سومین بار باز کرد تا استقلال 3 بر یک پیش بیفتد. آقازمانی هم که یک کارت زرد داشت با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد.

 در ادامه باز هم برتری از آن استقلالی‌ها بود و هر چند راه‌آهنی‌ها تلاش می‌کردند به دروازه این تیم برسند ولی دفاع حساب شده آبی‌ها نگذاشت تدابیر منصور ابراهیم زاده در دقایق پایانی راه به جایی ببرد و این دیدار با همین نتیجه به سود استقلال به پایان رسید. 

گفتنی‌است، ساموئل بهترین بازیکن فنی این دیدار شد و بهادر عبدی بهترین بازیکن اخلاق بازی لقب گرفت.

استقلال با این پیروزی و کسب 3 امتیاز این بازی 14 امتیازی شد و پشت سر فولادی‌های صدرنشین قرار گرفت. راه‌آهن سورینت نیز با این شکست با 5 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه 12 جدول رده بندی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز