خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

بزرگترین همایش شعر دفاع مقدس کشور در یاسوج لغو شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۴۱

در سفر دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این همایش 400 میلیون ریال پیش بینی اما تنها 80 میلیون ریال آن تخصیص داده شد.

ایلنا: مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از لغو بزرگ‌ترین همایش شعر دفاع مقدس کشور که قرار بود در یاسوج مرکز این استان برگزار شود خبرداد.

فتحعلی بزرگمهرنژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج افزود: بزرگ‌ترین همایش شعر دفاع مقدس کشور باعنوان «اشک و مشک» که قرار بود در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود، به دلیل نبود اعتبارات لازم برای برگزاری همایش لغو شد.

وی گفت: حدود ۸۰۰ اثر شعری از سراسر کشوری به دبیرخانه همایش در یاسوج ارسال شده، اما به دلیل تامین نشدن اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری همایش شعر دفاع مقدس لغو و آثار ارسالی نیز خاک می‌خورند.

مسوول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این همایش ۴۰۰ میلیون ریال پیش بینی اما تنها ۸۰ میلیون ریال آن تخصیص داده شد.

بزرگمهرنژاد با بیان اینکه بعد از تخصیص ۸۰ میلیون ریال، آثار شاعران دفاع مقدس از سراسر کشور گردآوری و در معرض قضاوت داوران قرار گرفت، گفت: متاسفانه به دلیل تخصیص نیافتن مابقی اعتبار پیش بینی شده یعنی ۳۲۰ میلیون ریال دیگر امکان برگزاری همایش و تجلیل از شاعران وجود ندارد.

وی افزود: براساس مصوبه سفر دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد قرار بود بزرگ‌ترین همایش شعر دفاع مقدس کشور در اردیبهشت ماه ۹۰ در یاسوج برگزار شود اما ۲ سال از آن مصوبه می‌گذرد و خبری از تخصیص سایر اعتبارات نیست.

مسوول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهارامیدواری کرد در دولت یازدهم برای برگزاری این همایش تمهیدات لازم اندیشیده شده و اعتبارات موردنیاز تخصیص داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز