خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در مراسم افتتاحیه سامانه:

اتلاف زمان در سیکل اداری استان به صفر می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۹

سامانه الکترونیکی دولت راه گریز مسئولان از پاسخگویی را می‌بندد/ هفته دولت بهانه‌ای برای مرور عملکرد خدمتگزاران دولت است/ برنامه دولت برای کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان کاری محقق شد.

ایلنا: استاندار البرز راه اندازی سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت را ظرفیتی بسیار مناسب برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی دولت در استان راه گریز مدیران و مسئولان از پاسخگویی به مردم و همچنین تعلل کارمندان در انجام امور اداری را می‌بندد.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغرعربیان با بیان این مطلب در مراسم افتتاحیه سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت (سیماد) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهانه‌ای برای بیان خدمات و اقدامات دولتمردانی است که با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف خدمتگزاری صادقانه به مردم را رقم می‌زنند.

وی در ادامه گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم است تا مسئولان دولتی و کارمندان با مرور اقدامات و فعالیت‌های خود زمینه لازم را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم کنند.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: ارزش خدمت به آحاد مردم ارزشی مانا و ماندگار است که با رعایت قانون و تلاش در حدود وظایف و اختیارات می‌تواند لحظه‌های شیرینی را برای کارمندان و خدمتگزاران به نظام و انقلاب ثبت و ضبط کند.

اصغرعربیان راه اندازی سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت را در راستای تحقق برنامه دولت الکترونیک به منظور کاهش هزینه‌های دورن سازمانی و همچنین افزایش راندمان کاری ذکر کرد و گفت: این برنامه از جمله برنامه‌های دولت از سال‌های گذشته تاکنون بوده است تا در کنار خدمتگزاری به مردم متناسب با پیشرفت فن آوری‌های نوین نیز اقدام شود.

وی تاکید کرد: با تحقق این مهم و حذف کاغذ از سیستم اداری دستگاه‌های اجرایی استان انجام امور اداری در کمترین زمان ممکن انجام شده و امکان هرگونه احتمال در راستای گم شدن مکاتبات و یا جعل در اسناد و... را کاهش داده و به صفر می‌رساند.

این مسئول در ادامه با اشاره به این مطلب که با راه اندازی این سامانه اتلاف زمان در سیکل اداری به صفر می‌رسد، تصریح کرد: امروز در سایه استفاده از فن آوری‌های نوین فاصله‌ها از بین رفته و فاصله زمانی میان مبداء و مقصد به صفر می‌رسد.

وی تاکید کرد: در عین حال نباید از چالش‌های به وجود آمده در حوزه استفاده از فن آوری‌های نوین مغفول ماند. در این راستا مراقبت از اطلاعات و رعایت مراتب ایمنی از اهم مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت (سیماد) به صورت رسمی صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور استاندار البرز، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز، مدیران کل و کار‌شناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان راه اندازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز